Selamm. Teyzemin düğünündeyiz ve annem horona gidelim diye beni dürterken koca yüreğimle bölüm yazıyorum😔🤟.
Eski bölümlerimi okuduğumda pek detay vermediğimi farkettim. Biraz daha olayları detaylandırarak yazmaya çalışıcam.
İyi okumalarr.
"-Gaara.."
-Neden?
-Görevimi yerine getirmeliyim.
-Yani beni öldüreceksin?
-Seni tanımak çok güzeldi sevgilim.
-Sevgilim?
Ayak sesleriyle Gaara'nın bana doğru yürüdüğünü farkettim.
-Ahh Narutom, Narutom,Narutom.. bu saf hallerini çok seviyorum. Okula ilk geldiğimde bile sadece seninle konuşmam, seninle samimiyet kurmaya çalışmam, seni evime çağırmam, seni korumam hepsi bana güvenmen içindi.
-Seni öldüreceğim gün evime geldiğin gündü. Oradaki ailem bile plan içindi!
(Aslında o gün stabber ortaya çıkacaktı ama kardeşim uzat azıcık dedi suç benim değil😔)
Yanıma geldiğinde eğildi ve yüzümü okşamaya başladı.
-Yapamadım..
Daha da yaklaştı.
-Çünkü sana deliler gibi âşık olmuştum.
-Söyleyecektim..
Yüzümü okşamayı kesti ve sert bir tokat atınca yere yuvarlanmıştım.
Bana doğru yaklaştı saçlarımdan çekerek beni görme mesafesine getirince bağırmaya başladı:
-AMA SEN HEP ONA BAKIYORDUN!
-ELİNİ TUTMAYA ÇALIŞIYORDUM SEN ONA BAKIYORDUN.
-DERSTE SANA SORU SORUYORDUM DUYMUYOR VE ONA BAKIYORDUN!
-SAHİ O GÜN SINIFTAN GİTTİĞİMDE NE KONUŞUYORDUNUZ?
-ASIL SEN CEVAP VER, ONA MI AŞIKSIN?
(Hepsi eski bölümlerden alıntı.)Kafam karışmıştı ne diyor bu çocuk?
Saçlarımın ağrısına rağmen konuşmaya çalıştım:
-Gaara a-anlamıyorum. Kimseye âşık değilim.
Gaara daha da sinirlenmişe benziyordu:
-BİRDE DALGA GEÇİYORSUN HA! GÖRMEDİM Mİ ZANNETTİN?
Neden Sasuke? Onu bukadar izlemene sebep olan ne?Gaara bağırdıkça daha da çok korkuyordum neden hiç kimse gelmiyor..
- B-ben bilmiyorum.. sadece ona baktığım da karışık hissediyorum.. yapboz parçalarını yerleştirmeye çalışıyorum ama hiç birşey çıkmıyor, herkesten hak etmediğim nefreti görüyorum ama en çokta ondan görmek üzüyor. Bilmiyorum gerçekten bilmiyorum.
..-Anlıyorum.
Saçlarımı çekmeyi bıraktığında rahatlamıştım.
Gaara ayağa kalkarak karnıma tekme attı, ben inlerken beni yüz üstü yatırarak üstüme çıktı.
-Bana aşık olsaydın her şey çok farklı olabilirdi sevgilim.
Arka cebinden kunaisini çıkarttı.
-Sayonara~
...Hikayeyi burda bitiriyorum. Evet biliyorum çok trajik bir son oldu ama devam ettirmek olanaksız artık kusura bakmayın.
YOU ARE READING
Innocent Revenge~ |TürkçeSasuNaru| +Smut
FanficUzumaki Naruto'nun içinde geçmiş yıllarda Konoha köyünü yıkarak katliam yapan 9 kuyruklu tilki bulunmaktadır.Bu sebeple tüm köyü kendine düşman etmiştir. Gittiği okulda karşılaştığı Uchiha Sasuke ondan intikam almakta kararlıdır. Acaba Sasuke Naruto...