...MEZUNİYET...

37 1 0
                                    

Okulun son günüydü. Lise mezuniyeti için elbise almam lazımdı. Çagla ile alışverise gidecektim sonradan Öykü'de geldi. Once levi's e girdik. Ciktigimizda ben kendimi hissetmiyordum. Sonra mango'dan birseyler siparis ettik. Mc donals'a yemek yemege gittik. Ama hic bos yer yoktu. Ukala 4 tip iki masayi birden kaplamislardi. Bize " isterseniz yanimiza gelebilirsiniz " dediler. Biz de mecburen kabul ettik. Yanlarina oturdugumuz zaman sirf cool'luk olsun diye sac duzeltmeler falan. Ama hepsinin saci orman kackinina benziyordu. Sadece uzerlerindeki t shirleri ve obey şapkalarini sevmistim. Saclarim sekil onumden cekil der gibi bir halleri vardi. Biz bir an once yemeklerimizi bitirip evlere dagildik. O aksam dusundugum tek sey ise iki gün sonraki mezuniyetti.Elbisemi almıştım ama tam olarak kombinimi yapamamistim. Ben bunlari dusunurken uyuya kalmisim. Sabah oldugunda " Sera! Hadi kiziim " diye bir sesle uyandim. Kahvalti yapmaya bile halim yoktu. Yataktan kalktim ve elimi yuzumu yikadim. Ama aklim hala mezuniyetteydi. Ne giymeliydim? Sacim nasil olmaliydi? Hangi renk oje surmeliydim? Kararsizdim.. üff hemen çaglayi face time'den aradim. Ama acmadi. Ben de face'den yazdim. Ama gormedi. Bende en son olarak telefondan mesaj yazdim. Ama cevap vermedi. ¿?¿? Ben cagladan umidi kestim ve oykuye dondum. Ama sanki anlasmis gibi o da cevap vermedi. Ben hemen kahvaltimi yapip instagrama girdim. Bir de baktim dun mc donals'da karsilastigimiz cocuk beni takip etmeye baslamis. Acaba adimi nereden biliyor diye dusuneme gerek kalmadan faceden de bildirim geldi. " Kerem inan " adli biri bana arkadaslik istegi yollamisti. O da instagramdaki cocuktu. Tatli miydi nee? Ama ukala bir tipi vardi. Zaten tanimiyordum. Istegini kabul ettim. Kerem denilen cocuk bizim okulda okuyormus. Gerci odtu gibi buyuk biryerde karsilasmamiz mumkun degil. Instagrama geri dondum ve onu takip ettim. Ben on takip ettiktenden sonra o benim 40 fotografimi begendi. Zaten benim instagramda 500 fotografim vardi ve birine en az 100 begeni geliyordu.Neyse sonra ogle oldu yemek yedik bizim kizlar bana geldi bende onlara bu olanları anlattim.Normal bir gun gibi gecti gitti.Mezuniyet gunu geldi ben elbisemi giydim taksiye binip mezuniyetin yapilacagi yere gittim.Bizim kizlar da ordaydi sonra birde baktim o 4 ukala da ordaydi.Biz masaya gectik otururken birden o kerem,guney ve bugra bu arada bunlar o ukalalar neyse geldiler.Iste tanismak felan istiyorlarmis biz kizlarla pek pas vermedik ama galiba bunlar bize yavsiyolar.Birden oradan kerem "merhaba sera bugun cok guzelsin" dedi.Sonra ordan guney ayni cumleyi cagla'ya soyledi ordan bugrada öykü'ye ay ben sıkıldım dedim ve bizim diger arkadaslarin yanina gittim.Orada berk geldi iste sariladik felan. Bu arad bu kerem de beni kiskaniyomus ay hic umrumda degil . Iste bizim muhabbet biraz koyulasmisken berk benim belime elini atti ben birsey demedim bu kerem sinirden bardaklari kiriyomus... Mezuniyet toreninde cicek felan verildi biz bi konusma yaptik ben"bu okulda kac senem gecti bilmiyorum ama cok guzel vakitlerim gecti kotu vakitlerimde oldu ama neyse bu okulun ogretmenleride ogrencileride cok cana yakin insanlar benim ailem gibi ben burada aile sevkatini buldum neyse lafi uzatmadan sonuca bagliyim ben benim uzerimde emegi gecen herkeze tesekkur ediyorum sizi cok seviyorum". :'(:'(:'( Neyse konusmak isteyen konustu sonunda kepleri attik ve cok mutluyduk. Eve geldigimizde cok yoruldugumu farketmistim.O yuzden biran once yatip uyudum.Sabah kalktigimda saat 11 olmustu.Kalktim kahvaltimi yaptim bugun evden cikmiyacaktim.Sonra bizim kizlar geldi oturduk flim izledik dans ettik.Aksam oldu yatacaktim birden aklima o ukala kerem geldi.Internetten birkezdaha fotosuna baktim.Aslinda tatlimiydi ne.

SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin