Salak salak olmim o bana bakmaz kendi kendime gelin güvey oluyorum.Sonra kapi caldi birde baktim annem gelmis.Iste yemek felan yedik bizim kizlar aradi yanlarina gittim ilk sinemaya gittik birde kimi gorelim arkamizda o 4 ukala vardi. Flim bide korkuydu flimi çagla secmisti.Flimin ikinci yarisinda bu ukalalar bizim yanimiza geldiler benim yanima kerem çaglanin yanina buğra öykünün yanina güney oturmustu.Ama biz hicbir seyin farkinda degildik.Flimin ikinci yarisi cok korkunctu bende yanimda cagla var diye sarildim.Bide baktim kerem ukalasi. Ben birden ciglik attim.Flim izleyenler rahatsiz oldular.Iste korkacaksan neden korku flimine girdin diye. "Aa ne isin var senin benim yanimda ya"kerem"ne oldu korktunmu?"sera"Aa bide soruyoya"Sonra rahatsiz oldular tartismamizdan flimin bitmesini bekledim.flim bitince bagirdim cagirdim.Sonra sekerim dusmus bayilmisim. Sonra hasteneye kaldirmis beni gozumu actim karsimda.kizlar nerede acaba. Sordugumda bilmiyorum deyip gecistiriyo. Ben de telefonumu isteyip onlari aradim. "Nerdesiniz siz " hic disardayiz sen nerdesin dedi cagla. Dalga mi geciyorsunuz. Aa siz benim hastanede oldugumu bilmiyormusunuz? Aa sen hastanedemisin. Hemen geliyoruz. Gelince herseyi anlattim. Tabi hepsi o ukalanin isiydi.Berk de o 4 ukala ile arkadasti ama onlara benzemiyordu. O kerem ukalasibeni evime birakti kizlarda yanimdaydi. Eve girince yattim. Ruyamda onu gordum sanirim gun boyu yanimda olmasindan dolayyiydi. Beni yanliz birakmamisti her masrafimi ustlenmisti. Sabah oldu uyandim yemek yiyip disari kizlarin yanina gittim. Dolastik dolastik yemek yedik. Sonra ben eve gidmek uzere yola ciktim. Hava guzeldi yurume gidmek istedim birden yagmur yagmaya basladi. Sirilsıklam olmustumAklimdan simdi o ukala burda olsada beni yagmurdan kurtarsa diye dusunmustum ki. Bir an yanimda bir arac belirdi. Gidecegin yere kadar birakiyim guzelim dedi. Bende yuru girt be salak dedim. Sonra adam arabadan indi uzerime gelmeye basladi. Ben ciglik atiyorum agliyorum. Birden kerem geldi adami aldi uzerimden vurdu vurdu. Bende sonra kereme tesekkur bakimindan sarildim ve kucuk bir opucuk verdim. Kerem de beni eve birakti . Aksam kizlarla oturup konustuk. Bu olayi anlattim. Bu cocuk bence iyi ya denemelisin dediler. Hem bizim gozlemelerimize gore senide seviyor.Birsey yemek isteyen varmi diye konuyu degistirdim.Ses gelmeyince flim izleyelim dedim.Flim izlerken kizlarin dediklerini dusundum.Hakli olabilirlerdi.Aslinda kerem gelip konussa belki ben kabul edebilirim. Uyuyakalmisim.Kerem geldi bana ben seni deliler gibi seviyorum sera dedi. Benim sevgilim olurmusun dedi. Bende bagirarak EVET EVET kerem dedim. Sonra uyanmisim kizlar yanimdaydi. Oyku iyimisin canim dedi. Bak ruyanda bile keremi goruyosun inat etme. Sonra birkac gun gecti. Kerem beni kursta yakaladi. Iste nasilsindan konuyu acti. Sonra sevgilim olurmusun dedi. Ben ruyadayim sandim. Ama gercekti. Sonra bana bir kolye almis. Sonsuzluk isareti ama ayrilip birlesebilenlerden. Cok guzeldi.