Hunter's Point of view.
Prsti joj nježno klize po tetovaži leptira na mome trbuhu dok usne prislanja uz moje iz nova i iz nova sve dok u jednom trenu nije cijelim svojim znojnim tijelom prislonjena uz moje, disanje joj je pliće i ne želi maknuti pogled s mojih očiju. Polako prolazi jezikom preko svojih ružičastih usana te okreće se od mene dok ja zbunjeno ostajem ukopan na mjestu promatrajući je kako nestaje u tami. ''Camilla!'' dozivam je, ali sve što se čuje sekundu poslije je odbijanje dovika njezinog imena kroz hladni vjetar.
''Koji kurac nije u redu sa mnom?'' promrmljao sam pitanje samome sebi uspravljajući se na krevetu. Protresao sam kosu koja je sada bila sasvim mokra od znoja i uputio se prema kupaonici.
''Jebem ti Hunteru pazi malo!'' Oglasila se Emma stojeći na pola kupaonice navlačeći na sebe hlače.
''Ostani još malo'' kažem, privlačući njezino polugolo tijelo uz svoje. ''Moram ići'' odvrati ispuštajući zadovoljni uzdah niz usne reagirajući na moje lagano povlačenje njezine meke kože zubima.
''5 minuta'' promrmljam zapovijednim glasom okrečući je prema sebi tako da smo se sada gledali oči u oči s obostranom požudom.
Shvatio sam to kao -da- te je podižući postavio na hladan umivaonik ne skidajući svoje usne s njezinih žureći sam joj svukao traperice, jednu ruku zavukao sam u njezinu raščupanu plavu kosu polagano je povlačeći dok sam je drugom pridžavao te stiskao je sve više i više uz sebe. ''Tako si dobra'' prošaptao sam joj na usne, koje su sada bile polu rastvorene čekajući na moj poljubac.
Writer's Point of view
''Gdje je do sada?'' mršteći se, Madison je postavila pitanje, no sve što je dobila nazad kao odgovor su poneka slegnuta ramena.
''Cure,'' doviknula je Emmina mama, ''ako trebate nešto dok čekate u kuhinji sam'' sve su se pristojno nasmješile i kimnule glavom.
''Kunem se ako je s onom propalicom ubit ću je.'' dobacila je Camilla nervozno igrajući se s jastučićem u krilu. ''Što ti toliko smeta on?'' upitala je Kayla posežući za čokoladnim kolačićem s pladnja.
Osmjehnula se blago i slegnula ramenima dok je odgovarala.
''Pretpostavljam da mi je samo antipatičan''
I govorila je istinu, stvarno nije znala zbog čega joj se ne sviđa toliko ali bila je sigurna u to da nije dobar za Em ili za bilo koga drugog.
Jednostavno, imala je loš predosjećaj, ne shvačajući ni sama koliko je u pravu.
''Pa neće se ni meni više sviđati ako se mlada dama ne pojavi za 10 minuta kući'' dobacila je Madison ljutito, zvučajući poput zabrinute majke, hodajući u krug po mramoru.
''Razmišljajte pozitivno'' započela je Kayla s čudno izvijenim osmjehom na licu, ''možda se ševe'' Madison se odmah nasmijala na Kayline riječi i malo se opustila uvaljujući se u fotelju do Camille.
''Camy, skoro sam zaboravila, jesi nervozna zbog večeras?'' naslonila je glavu na Camillino rame a noge prebacila preko naslonjača ušutkavajući se uz nju.
''I ne baš'', uzvratila je skrivajući lice da ne primjete crvenilo na njemu.
Začulo se otvaranje vrata te je Madison poskočila na noge spremna očitati Emi bukvicu dok je Camilla zahvaljivala Bogu što se pažnja s nje prebacila na Emu.
YOU ARE READING
Breathe in. (Croatian)
RomanceCamilla je tinejdžerka iz malog grada Daytona, država Washington. Živjela je poprilično bezbrižan život zabavljajući se s prijateljima i dečkom, no čim u njega ušeta Hunter, njezin život će biti sve samo ne bezbrižan. Započinju igru za koju ni sam...