Ustala sam se s Hunterovog poda sobe, no trenutno nisam bila baš najspretnija osoba na svijetu.
Na znak moga teturanja Hunter me uhvati za struk i privuće k sebi, ''Znaš, to što želim nešto, ne znači da ću to i ostvariti''
Toliko smo blizu jedno drugoga da osjetim pomicaje njegovog tijela na sebi uzrokovane disanjem.
Nisam sigurna da li je to sve zbog alkohola ali nekako mi je ovaj položaj godio, umirivao me, no u isto vrijeme i plašio.
Tijelom su me prolazili milijuni žmaraca pod njegovim dlanovima na mojoj goloj koži leđa. ''Osim naravno ako i ti imaš istu želju kao i ja?'', upita.
Najednom me njegovo samodopadno pitanje izvuče iz transa.
''Umišljaš si.'' kažem, iako me drhtavo tijelo pod njegovim dodirom odavno izdalo.
I prije nego što sam se snašla osjetim obrise njegovih vlažnih usnica na svome vratu, koža mi se pod njima zažari i unatoč glasu u meni koji mi govori da bježim što dalje mogu ostajem nepomična, u potpunosti hipnotizirana njegovim poljupcima.
''Želiš li?''prošapta mi na usne ostavljajući na njima tragove uzvrelog daha.
''I zapamti ipak je ovo igra istine'' nadoda. Posljednji komadići zdravog razuma u meni vrištali su -Ne- ali svejedno kimnem glavom predavajući se njegovoj potpunoj kontroli poput poslušnog psića.
Stisne svoje usne na moje, polagano ih rastvori jezikom te uzvraćam mu poljubac iako se još uvijek borim sama sa sobom.
Odjednom strašću poljupca udare me u glavu potpuno strani osjećaji.
Ne, to nije ljubav, ni blizu toga. Bila je to nekakva nepoznata želja.
Uzbuđenost, strah i adrenalin strujali su mojim venama kao da se pripremam skočiti sa zgrade. I to sve pomješano u jednu emociju, emociju koja uništava svako racionalno razmišljanje koje se probudi u meni.
''Na glas'' kaže odmaknuvši usne tek koji milimetar od mojih. Pogled mu prodire kroz moju kožu, a ondje gdje osjetim dodire njegovih prstiju koža gori.
''Želim'' Šapnem.
Na te riječi, uhvati me snažno oko struka i podigne bacajući me na krevet.
Osjetim još veće uzbuđenje kad ugledam njegovo tijelo iznad sebe.
Svukao je majicu sa sebe bacajući je na drugu stranu kreveta.
Prsti mu sporo šetaju od mog koljena do ruba hlačica. Pažljivo prstom prijeđe ispod njihovih krajeva do gumba, jednim potezom ih otkopča te me upitno pogleda još jednom tražeći znakove premišljanja na mome licu. Samo kimnem glavom bez oklijevanja na što ih krene svlačiti s mene, malo se izdignem da mu olakšam te ih baci na pod.
Poljupcima prelazi preko mog bedra te mi pobjegne glasan zadovoljni jecaj s usana kojeg sam se dugo već trudila skriti u sebi.
Utisnuo je poljubac na rub gaćica te prešao na skidanje majice rukama istražujući svaki milimetar mog tijela.
U ovom trenutku sve što mi je prolazilo glavom je njegovo napeto tijelo iznad mene i žudnja za njegovim dodirima.
Dok se poljupcima gubio na mome vratu i grudima prošla sam mu prstima po leđima dodirujući oznojenu kožu na što se pod mojim dodirima lecnuo od zadovoljstva čineći me malo samopouzdanijom.
''Otkad sam te vidio zamišljao sam ovo'' prošapta mi na uho tjerajući me da od samog utjecaja njegovih riječi zajecam.
''Jesi sigurna?'' upita još jednom, podižući glavu iznad moje.
YOU ARE READING
Breathe in. (Croatian)
RomanceCamilla je tinejdžerka iz malog grada Daytona, država Washington. Živjela je poprilično bezbrižan život zabavljajući se s prijateljima i dečkom, no čim u njega ušeta Hunter, njezin život će biti sve samo ne bezbrižan. Započinju igru za koju ni sam...