Да го наречем Том. Запознахме се в парка. Той тичаше с приятели и по начина по който гледаше жените, му пролича че е луд за секс. Заговорих го. От дума на дума не знам как стана, но се озовахме в апаптамента му. Той ме помоли да го изчакам докато си вземе един душ. Аз се съгласих. Настани ме удобно на дивана му. Отиде до банята. Аз чаках и чаках имах чувството че са минали часове. Накрая не издържах. Влезнах в банята. Той се беше покрил целия с пяна. Когато влезнах ме погледна перверзно. Сякаш ми казваше"ела по-насам". Не знаех какво да направя и затова започнах да се разсъбличам бавно, а на него му се надигаше още повече. Той ме натисна до стената, като започна да си го вкарва бавно и нежно ,а аз започнах да пъшкам от удоволствие. После влезнахме във ваната и той извади едно гумено пате и започна да ми го плъзга по тялото.Хвърли го настрани и започна да става по-груб. Лижеше ме. Изведнъж влезе още един,започна да се съблича и да ме гледа. Двамата ме изведоха от банята и ме заведоха в една тъмна стая. Завързаха ме за стената и започнаха да ме обарват. Започнаха да си го мушкат един по един, а на мене ми ставаше все по-хубаво. Това приятно изживяване свърши след около 2 часа.
С него повече не се видяхме...
VOUS LISEZ
Моят любовен живот
Roman d'amourКазвам се Анджелина, на кратко Анджи. Падам си по секса на разнообразни места. В тази книга ще ви разкажа за моя сексоален живот.