jennie:
assssagk innn ldnngerjzekal
(04.27)alloopoooooo
(04.28)jn şsn
(04.28)inseneeeee
(04.29)jennie kişisinden cevapsız arama.
jennie kişisinden cevapsız arama.
jennie kişisinden cevapsız arama.
taehyung:
ne
yapıyorsun
dur
uyandımjennie:
grlcen mi
grlsenetaehyung kişisinden görüntülü arama.
kabul et. reddet.
"Aloooo?" Harfler ağzımdan saniyeler çıkıyordu.
"İçtin mi sen?" Dağınık saçlar. Şişmiş dudaklar. Boğuk ses. Çıplak üst.
"Yok azdım ben. İçmedim ama azdım. Ben yokken de mi böyle uyuyorsun sen?"
"Ne?"
"Harika bir görüntü." Kamerayı arkaya çevirdim ve etrafı gösterdim. "Bu azgınlıkla burda önüme çıkan ilk insanın dudaklarına yapışacağım."
"Saçma salak konuşma." Duraksadı. "Bir dakika sen aşağıda mısın?"
"Anladın sonunda ya. Şu suratının haline bak kafayı yiyeceğim. Benden güzelsin."
"Aşağıya geliyorum."
Suratıma kapattıktan iki dakika sonra apartmandan dışarı çıktı.
Üzerine bir sweat geçirmiş eline de bir hırka almıştı.
"Neden giyindin?" Hırkayı kollarımdan geçirirken cevap verdi. "Hava soğuk çünkü."
"Çıplakken daha güzeldin." Kaşlarını çattı. "Şu an değil miyim?"
"Hep güzelsin." Fermuarı çekerken tebessüm etti. "Diyene bak."
"Ben de güzelim, biliyorum." Fermuarı çektikten sonra kapüşonu başıma geçirdi. "Bilseydin senden güzel olduğumu iddia etmezdin."
"İddia etmiyorum olanı söylüyorum."
"Neden sarhoş bir halde kapıma geldiğini sorabilir miyim?"
Ona doğru bir adım attım. Yakınlaşmak istiyordum. "Seni görmek istedim."
"Neden?"
Alayla sırıttım. "Nedenini biliyorsun."
Başını olumsuz anlamda salladı. "Salağa mı yatacaksın?"
"Anlamıyorum seni." Surat ifadesinden zevk aldığını anlıyordum. "Anlayamazsın zaten. Bana ne yaptığının farkında bile değilsin." Bir adım daha atıp aramızda mesafe bırakmadım.
"Bütün hayatım boyunca insanları parmağımda oynattım." Ellerimi yakasına yerleştirdim. "Şimdi senin benimle oynamana izin veriyorum."
Ellerini ellerimin üstüne yerleştirdi. "Ben seninle oynamıyorum, Jennie."
Alayla güldüm. "Öyle mi? Senin dışında hiçkimseyle temasa geçmek istemiyorum. Sürekli seni görmek istiyorum. Her dediğini yapmak istiyorum. Seni mutlu etmek istiyorum. Bunların hepsini sen yaptırıyorsun. Sen bana bunları yaptıramazsın, Taehyung. Benimle böyle oynayamazsın."
Elleri ellerimi sıktı. Dudakları aralandı. Nefesini hissettim.
"Bunların tek taraflı olduğunu mu sanıyorsun? Gecenin bir saati seni üzdüğümü düşündüğüm için dondurma arıyorum. Bir saat senin için dolaşıyorum sonra kapına dondurmayı bırakıp gidiyorum. Beni içeri almanı bile beklemiyorum. Seni işe bırakıyorum, işten alıyorum. Gününün nasıl geçtiğini merak ediyorum. Bütün gün akışımı değiştiriyorum, hobilerimi kaybediyorum. Tüm gün peşinde dolaşıyorum. Eski sevgililerini kıskanıyorum. Dayanamadım sana her şeyi açıkladım. Kalp hastası olduğumu düşündüm bir süre."
Güldüm. "Salak mısın sen?"
"Salaklaştırdın. Kendine hasta ettin beni. Kontrolümü elimden aldın." Tebessümünü genişletti. "Sana karşı hislerim olduğunu biliyordun. Bilmeseydin ilişkimizi bitirirdin. Bana açılmazdın, değil mi?"
"İlk başta duygularımı kabul etmeyeceğini düşündüm. Sonra tüm bunlara müsade etme sebebinin aslında benden bir şey beklemen olduğunu anladım. Sen bile anlamamıştın bunu, ama bundan cesaret alıp sana açıldım."
Parmak uçlarımda yükseldim. "Evet, farkında bile değildim ama haklısın. Senden hep bir şeyler bekliyordum. Bir adım atmanı istiyordum."
Elleri belime indi ve beni kendisine çekip, sıkıca sardı. "Attım işte o adımı. Ne olacak şimdi?"
Yakasındaki ellerimi boynuna sardım. "Sana önüme çıkan ilk kişiyi öpeceğimi söylemiştim..."
Nefeslerimiz birbirine çarpıyordu. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Çok mutluydum.
"Sarhoş değilsin."
Güldüm. "İyi bir oyuncuyum, değil mi?"
"Öylesin." Güldü.
"Şimdi seni öpeceğim." Cümlemi bitirir bitirmez dudaklarımızı birleştirdim.
Sanırım artık sevgiliydik.
bitirdik 😭😭😭 buddy yazarken eğleniyodum gerçekten çok keyifliydi okuduğunuz benimle beraber eğlendiğiniz icin teşekkür ederim sizi çok seviyorum
BU ARADA SEVEN DEVILS OKUYUN KOSUNN HARIKA BI FIC rowenaien