Bölüm -1

62 3 0
                                    

ufak bir ilçe de; lise son sınıfımı yaşadığım tüm mahalle baskılarını sona erdirmek , dizilerde izlediğim serbest rahat hayatı yaşamak için ailemden ne kadar uzağa gidebilirsem gideyim diye ineklemek geçti . hukuku tutturacak kadar ineklemek geçti . öyle bir bahtsız bedevilik vardı ki bende kime gönlümü kaptırdıysam hep platonik takılmakla lanetlendim . öss ye girdim sınavımın son 15 dikikasında daha yeni mat2 geçmişliğin vermiş olduğu telaşla sorulara bakmadan salladım sınava ne umutlarla girmişken mat2 sallayarak çıkınca hayalimdeki samsun sınıf öğretmenliği de bana el sallayarak uzaklaştı olabildiğince ... sınav sonuçları açıklandı tercih süresince bilgisizliğin dibini yaşayarak nasıl yanlış tercih edilirin canlı örneği olarak ilk tercihe her halukarda gelebilecek bir il olan Bilecik Ünv. kamu yönetimi yazdım hem ailemden uzaktı hem de tercih ettiğim şehirde sözde haritadan görebildiğim kadarıyla da deniz vardı oysaki deniz felan yokmuş . hiç yakından uzaktan bir akrabam da yoktu gönül rahatlığı ile istediğim gibi üniversite hayatı yaşabilirim diye düşünerek yolladım tercih formunu . çok geçmeden de ilk tercihim olan bilecik i kazandığımın haberini aldım . ramazan ayında oruçlu bir şekilde sakaryaya yola çıkış teyzemlerde kalış dinlenmece . ertesi gün bileciğe yola çıkış kayıt olmaca . kampüs şehrin dışında saftirik ben nasıl sevindim yeşillikler içindeki bir kaç binayı görünce nasıl gözüme büyük gelmişti o kampüs . güvenlikle konuşunca benim fakültenin orda olmadığını öğrenişle bir yıkımla şehir merkezine dalış yaptık. okula girişle cemaatci ablaların etrafımızı donatmasıyla yardımlarına maruz kaldık . kazandı belgesini almak için ne zaman bilgisayarların başına geçsem sistem kilitlendi sabah 10 da girdiğim binaya güç bela evrakları toparlayarak 4 gibi çıktım daha o kayıttaki talihsizliklerden anlamalıydım başıma gelecek tüm musibetleri ama ilçeden kurtulmuş; masum köylü, üniversiteli olmuş olmanın bıkkın zaferiyle arabaya atlayış ve dönüş yoluna geçiş ...

Bahtsız BedeviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin