Tema la engleza

164 16 0
                                    

Bun. V-ati obisnuit sa pun capitole fara sens sau intamplari hazlii din viata mea care nu e hazlie *cries in spanish*.
Asa ca nu va dezamagesc.
Iata ce mi s-a intamplat azi in ora de engleza:
Aparent, am avut o tema. Acea tema spunea ca trebuia sa scriem o compunere cu dorintele noastre. Eu mi-am adus aminte de tema abia in timpul pauzei (de dinaintea orei). Ma apuc eu de tema asa vesela si zambitoare cum nu sunt niciodata.
*adresandu-ma colegei de banca*
-Ba, ce dorinte am eu?
-Stiu eu ma?
Asa ca ma apuc sa scriu in gluma urmatoarele: (uite ca vi le traduc)
~Vreau sa-l intalnesc pe/ sa ma marit cu Oliver Sykes.
~Vreau sa fi ajuns la un concert My Chemical Romance, Nirvana, Beatles, Queen sau Rolling Stones.
~Imi doresc ca iubitul meu (scrisesem BF) sa nu fie asa un bou mereu.
~Imi doresc sa nu mai urasc pe toata lumea.
~Imi doresc sa omor pe toata lumea.

La inceputul orei vine profa' fix la mine si zice:
-Hai Andra, citeste-ti compunerea.
Citesc eu primele doua propozitii (ca erau mai normale) cat pot eu de incet.
Vine profa', imi ia caietul si zice:
-Stai ca citesc eu.
Citeste primele doua propozitii. Cand ajunge la urmatoarea se uita urat la mine, iar eu si cele trei prietene care stiam ce am scris acolo am izbucnit intr-un ras nebun...
Profa' tot a citit propozitia...dar a zis "best friend" in loc de "boyfriend".
Apoi le citeste pe urmatoarele doua si zice un coleg:
-Auzi, da' tu iti si taiai venele in timp ce scriai asta?

Asa ca astazi am invatat ceva foarte important. Mai bine nu iti faci tema deloc decat sa trebuiasca sa o citesti in fata clasei.
Dar oricum, cred ca o sa-mi amintesc de faza asta si peste 20 de ani....
#true story

Macaroane cu branza.

Nascuta in generatia gresitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum