-9-

1.4K 118 40
                                    

Düzenleme Açıklama!!

Bu bölümün ve ficin devamının aldatma olduğunu düşünen kişilerin yorumlarına hitaben bir açıklama yapmak istiyorum. Haklısınız biraz tartışılabilir bir konu ancak;

Bu ficteki karakterler birbilerinden bağımsız kişilikler değil... Alfa Taehyung da Omega Taehyung da aynı kişi. Zaten bir farklılık olsa iki Jungkook'un da kurdu farklı kişi olduğunu anlar. Ancak kurtlar aynı kişi olduklarını belirtip duruyor. Bunu hikayenin çoğu yerinde vurguladım çünkü amacım hiçbir şekilde ALDATMAYI NORMALLEŞTİRMEK DEĞİL!

Ficdeki karakterler birbirlerinin reakarne hali diyebiliriz. Ficin amacı da bir kişiyi her haliyle sevmek. Ficin devamında bunu daha da iyi göreceğinizi düşünüyorum çünkü ficin çoğunu okumuş kişilerle bir anket yaptım ve onlar da aynı düşünüyorlar.

Omega ve alfaların arasında duygusal bir çekimin olacağını bu bölümden bildiriyorum. Eğer hala aldatma olduğunu düşünenler varsa okumayı bırakabilir❤️ Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.

Kurtlar arasındaki çekim ve kurtların karşısındaki kurdun kendi eşi olduğunu söylemesiyle anlatmak istediğim kısmı hikaye içinde açıkladım. Umarım yanlış anlaşılmam. Aldatmayı hiçbir şekilde desteklemiyorum ve ficimde de aldatmayı normalleştirmek istemiyorum❤️

____________

İyi okumalar...

Bu bölümde smut var... Uyarmak istedim❤️❤️

Yazım hatası varsa üzgünüm... Kontrol edemedim :(

**********

Alfası kapıyı açan kişinin feromonlarından onun Jungkook olduğunu anlamıştı çünkü...

Jungkook yalnızca Taehyung'un uzun tişörtünü giymiş vaziyette kapıyı açmış ve karşısındaçıplak bir şekilde duran Taehyung ile göz göze gelmişti. Tırnaklarını üzerindeki tişörtün eteklerine geçirmekten kendini alıkoyamadı. Karşısındaki alfanın vücudu adeta bir sanat eseriydi.

Jungkook'un ise tişörtün altına hiçbir şey giymediği belliydi ve kalçalarının hemen altında biten tişört Taehyung'un aklının başından gitmesine neden olmuştu.

Birbirlerine kur yapan kurtlarını artık kimse durduramazdı.

***********

Yıl 1777

"Jungkook ne işin var burada?"

"Seni istiyorum."

Jungkook yavaş ve sonsuzluk gibi hissettiren adımlarla Taehyung'a yaklaşmıştı. Taehyung ise yutkunarak Jungkook'u süzüyordu.

Jungkook ona yaklaştıkça gözlerini ondan ayırmadan adım adım arkaya gitmiş ve yatak başlığına sırtını yaslayarak oturmuştu. Kucağına yerleşen omegası ile ikilinin ağzından hırıltılar dökülürken derin nefesler alarak birbirlerinin gözlerinin içine bakmaya devam ettiler.

"Ben alfayım. Altta olamam."

Taehyung Jungkook'un bu sözlerine yalnızca dalga geçercesine güldü.

"Hiç de öyle gözükmüyorsun." Taehyung kucağındaki omega bedeni süzerek bunları söylemiş ve tek hamlede onu altına almıştı.

"Taehyung... Ciddi anlamda söylüyorum. Evet bedenim omega olabilir ama ben altta olmam."

Two Universe //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin