Bölüm 2

163 36 17
                                    

Merhaba arkadaşlar votelerinizi eksik etmeyin lütfen iyi okumalar :)


Sabah lanet olası alarmımla bir polemiğe girdikten sonra zorda olsa uyandım.Bilgelerin ben uyuduktan sonra gittiklerini öğrendim. Sıcak bir duş için banyoya girdim. Okuldan öylesine nefret ediyorum ki yakabilirim okulu yani o derecedeyim. Duştan çıktıktan sonra okul formamı giydim ve saçlarımı düzleştirdim. Her zaman saçlarımı toplarım aslında ama bugün bir açık bırakasım geldi. Bilgede geliyor bugün okula sonunda, hem Berke de onu çok merak ediyordu. Çilekli dudak parlatıcımı da sürdükten sonra ayakkabılarımı giydim. Okul forması o kadar iğrenç ki kusacağım yani ya off. Kulaklığımı da takıp hızlı adımlarla okula gidiyordum ki yanımdan geçen jeepi görmeden önce ''Ohaaaa be görgüsüz müsün nesin kaldırımdayım görmüyor musun? gel üzürime çık! " Kendi kendime söylenirken hiç beni duymadı bile bastı gitti. 'Ah ben seni bi yakalasam varya ağzını yüzünü patlatırım da işte.' Okul bahçesine girdiğimde her zaman ki gibi isyanlarımla söve söve merdivenlere ilerledim. O sırada Bilge'nin "Dicleeee" sesiyle geri adım attım.

"Okula yeni kayıt yapılmış duydun mu?" Bilge telaşlı ve tiz sesiyle sorduğu sorunun ardından devam etti. " Ama görmen lazım çocukların ikiside müthiş yakışıklı. Allah özene bözene yaratmış."

Şaşkınlıkla Bilge'yi izlerken "Sakin ol be kızım ağzının sularını bi sil, geldiyse geldi allasen sanki bize geldi" diye ekledim. Bu kız neden böyle sanki zaten güzel bir kız ve hala uğraşıyor daha güzel olayım diye. İlgi çekmeyi çok seviyor. Ama hiçbir şeyin farkında değil, bizim sınıftaki ve en yakın erkek arkadaşım Berke Bilge'yi çok seviyor.Sürekli benden yardım istiyor, ama Bilge'nin gözü hep uzakta. En yakın arkadaşım benim, ama bu söylediklerimi ona da söylüyorum. Çünkü biraz değişmesi lazım.

" Aman Dicle ya hem ben sadece kendimi düşünmüyorum ki, sap geldin sap gideceksin senin için diyorum vallaha" birden kaşlarımı çattım çünkü nefret ediyorum eleştirilmekten.

"Of Bilge benimle uğraşmaktan vazgeç artık. İstemiyorum işte neyi zorluyorsunuz sen, Berke, Gamze ayy vallaha daralttınız beni ben gidiyorum." deyip okul kapısından içeri girdim. Müdürün odasının önünden geçerken kapı açıldı iki çocuk ve müdür dışarı çıktı. Bu çocuklar Bilge'nin bahsettiği çocuklar herhalde diye düşünürken müdürün sesiyle irkildim. "Dicle kızım arkadaşların Arın ve Asrın okula yeni kayıt oldular. Senin sınıfındalar lütfen onlara yardımcı ol sınıfa kadar eşlik et." Bir an kendimden geçmişim hangisi Arın hangisi Asrın diye düşünürken. 

" Merhaba Dicle ben Asrın."diye göz kırpıp elini uzattı. Şaşırdım yani ben kendimden şüphe etmeye başladım ve elimi uzattım. " Bende Dicle hoşgeldiniz." Bir an konuşmayı unuttum sanki ne kadarda yakışıklı böyle ya. Arın'ın sesi ile ikimizde ona döndük. " Dicle hadi be kızım götür şu sınıfa bizi, sizin oynaşmanızı mı bekleyeyim." Kaşlarımı çatıp ona baktım. " Sen ne diyosun kim oynaşıyor ? Senin gözünde insanların tanışması oynaşmak mı ?" Harika bi kahka atarak " Seni bilmem güzelim ama Asrınca bu en ala oynaşma o yüzden konuşma ve sınıfa götür bizi." Ne kadar da ukala bu çocuk böyle Dicle kızım çekeceğin var. "Takip edin beni" deyip önden ilerlemeye başladım. Sınıfa onlardan önce girdim ve Bilge'nin yanına oturdum. Bilge tabi Arın ve Asrın'ın sınıfa girdiklerini görünce beni dürttü."Ne oluyor bunlar bizim sınıfta mı ?" tam ona cevap verecekken Bilge'nin omzundaki elle Bilge o tarafa döndü Arın konuşmaya başladı "Sen Asrın'ın yanına otur ben burada oturacağım" Bilge şaşırdı ve bana baktı.Ben konuşmaya başladım "Sana ne oluyor be kendini ne sanıyorsun öküz müsün? bari rica etsen. Bilge benim sıra arkadaşım sen git kardeşinle otur." yine o gülüşünü yaparak bana baktı sonra Bilge'ye döndü. "Bilge artık Asrın'ın sıra arkadaşısın bende Dicle'nin ve sana gelelim Dicle birincisi ben burada oturmak istiyorum ikincisi öküz olabilirim ve son olarak Asrın benim sadece ikizim kardeşim değil." konuşmasından korkmalımıydım çok sert bir ses tonu var ve ürkütücü. Bilge Asrın'ın yanına ilerlerken bana hüzünlü bir bakış attı ve onun yanına oturdu. Arın da bana bakıp gülüyordu. Asrın benim sadece ikizim kardeşim değil derken neyi kast etti acaba. Yoksa sevmiyorlar mı birbirlerini. Çok kafa karıştırıcı bir durum bu kendi kendime düşünürken hoca içeriye girdi. Ders edebiyattı ve ben çok seviyordum özellikle şiir ve kitaplar daha çok ilgimi çekiyor. Derse başlamıştık ve hoca şiiri okumak için beni tahtaya kaldırdı. Zaten çok sevdiğim için itiraz etmeden kalktım tam okumaya başlayacakken fark ettim Arın da Asrın da bana bakıyordu ikisiyle de göz göze geldim ve utandım açıkcası. Şiirim bitene kadar gözleri benim üstümdeydi rahatsız edici bir durum bu.Yerime otururken Arın kulağıma fısıldadı "Gerçekten yeteneklisin güzelim" deyip göz kırptı.Yahu bu çocuğun derdi ne Allah aşkına. Bende ona yaklaştım " teşekkür ederim biliyorum" deyip göz kırptım. Madem sürekli bana göz kırpacaktı bende ona göz kırparım, çünkü sinirimi bozuyor. 

Dersler nihayet bitmişti ve üzerimden büyük bir yük kalkmıştı. Gamze,Bilge ve Ben okul çıkışına doğru kol kola yürüyorduk. Gamze her zamanki iğrenç esprilerini yapmaya devam ederken aniden kolumdan çekilince doğal olarak çekildiğim tarafa döndüm Arındı. Konuşmaya başladı " Dicle istersen beraber gidelim ben seni bırakırım hem konuşmuş oluruz." deyip göz kırptı. Bu çocuk sürekli bana göz kırpıyor tamam tatlı oluyorsun da herşeyin bir dozu var ama " gerek yok arkadaşlarım beni bekliyor sen kardeşinle git" deyip göz kırptım. Sinirlenmiş olacak ki gözlerini devirdi ." Bir daha kardeşin dersen senin için kötü olacak güzelim sabrımı zorluyosun" dedi ve arabasına bindi ve gitti. Bu ikisinin olayını çözmem gerekiyor , rahat uyuyamam yoksa. Kızlar beni bekliyorlardı onlara doğru giderken tekrar kolumdan tutulup çekildim. Ama yeter canım huy edindiler bu hareketi. Beni çekiştirenin Asrın olduğunu görünce nedense yumuşadım biraz. Bana bakıp gülümsedi "Nasılsın pek konuşamadık sınıfta? " bu kardeşine nazaran daha cana yakındı sanki. Sanki değil baya samimi canım bu " iyim teşekkür ederim Asrın sen nasılsın? " cevabımdan memnun olmuşcasına kafasını salladı " bende iyim küçük hanım" birden sesli bir şekilde güldüm " sevindim" dedim gülümseyerek " Arına dikkat et olur mu? seni üzmesini istemem." Ne dedi şimdi bu çocuk. Bunların olayı kafamı fazlasıyla karıştırıyor.



Devamı gelecek beni takip edin arkadaşlar :)







AŞK KUMARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin