Lehet...

158 2 0
                                    

Petra szemszog

Reggel arra keltem hogy kedves batyam kiabalt.

-Petraaa keljel mert jonnek a fiuk-ugrott rám.

-Hagyjal már a kurva anyamba-morogtam.

-Igyekez te kis fasz-dobott ram egy parnat.

Elkeszultem de akkorra mar lent volt az osszes fiu. Tobbsegeben birtam mindenkit kivetel egy embert. Petit. Valahanyszor csak talalkozok vele csak idegesit es folyton csak a perverz poenjait tudja nekem mondogatni. Neha elgondolokozok hogy vajon bejovok neki és hogy igazabol kurva helyes csavo de akkor eszembe jut az hogy geci idegesito es rogton elfelejtem ezt a gondolatot. Viszont batyam konkret megtiltotta hogy osszejojjek barmelyik haverjaval en meg azt hogy o barmelyik baratnommel ugyhogy ennyi.

Tehat lent ult a kanapén mindenki mar most sorrel a kezukbe en pedig csak elmentem a kavemert de meg ehez sem volt nyugtom.

-Szia cica, mizu?-vigyorgot ram Peti.

-Ne cicaz ezt mar megbeszeltuk. Es amugy meg mikozod hozza?- mondtam ra sem nezve.

-Fhu de harapos ma reggel valaki-nezett ram felhuzott szemoldokkel.

-Bocs nem vagyok tul jol-fordultam meg mikozben bele ittam kavemba. Szemebe neztem es aggodast lattam. Nem is ertem hogy miert mondtam ezt el neki. Olyan buta vagyok.

-Mi a baj?-jott kozelebb en pedig automatikusan hatra leptem egyet. - Nekem elmondhatod-jott teljesen kozel hozzam.

-M-mindegy felejetsd el-suttogtam mert mar csak centik voltak koztunk.

-Jolvan ahogy akarod-nyomot puszit homlokomra es ott hagyott. Teljesen lefagytam. Bizsergest ereztem a testemben. Lehet hogy...NEM az kizart. Nem szerethetek bele. Egyreszt Milan megol masreszt meg nem. De lehet o szeret engem. Egyaltalan miert csinalta ezt? Ilyen gondolatok kozepette mentem vissza szobamba elkeszulni. Mennem kell Miraval  vasarolni mivel holnap bulizni megyunk a fiukkal. Valami nagyon sexyt akarok. Ha Peti elkezdte akkor hat jatszunk igy. Ingereljuk egy kicsit ot.

Ahogy kesz lettem szaladtam le de batyam megallitott. Egy fekete cargo gatya es egy fekete crop top volt rajtam mivel szeptember reven mar kellet a hosszu gatya.

-Hova-hova kisasszony?-nezett ram Milo.

-Csak Miraval vasarolni holnapra.-valaszoltam unottan.

-Miert mi lesz holnap?-kerdezett vissza.

-Ne mar teso bazmeg hat jonnek velunk holnap koncertezni-szolalt meg Spacc.

-Koszonom. Latod o emlekszik ra pedig neki csak egyszer mondtam el. Na mindegy leptem.- mentem ki az ajton. Kb olyan 15p mulva a plaza ele ertem ahol talakozunk. 

1 ora alatt vegeztunk is ami kesz csoda. Mira egy bordo mini szaten ruhat vett en ugyszint ezt csak feketebe. Asszem geci smashek leszunk.

Ahogy setaltam a haz fele már ereztem hogy nekem kell rendbe tegyem oket. Ha ezek ugy bebasztak hogy nem tudnak haza menni fejbe lovom magam. Sajnos igazam lett mivel a következő volt az allapot. Milan a konyha pulton feküdt ilyen felholt allapotban, Spacclaci nem tudom hol volt, Bruno asszem epp a wc-en okadot, Peti pedig a nappali asztalon fekudt. És ezeket most mind nekem kell elintézni.

Brunot szepen beraktam anyamek szobajaba. Spaccot megtalaltam es már Milan szobajaban aludt. A batyamat pedig a konyhában hagytam had szenvedjen. A legnagyobb baj viszont Peti volt. Oda mentem hozza es probaltam felemelni de kurva nehéz volt. Egyszer csak hallottam hogy elkezd motyogni valamit.

-Petra?-nezett ram osszehuzott szemekkel.

-Te mit keresel itt?-kerdezte.

-Mondjuk itt lakok?-valaszoltam.

Batyam haverjaba szeretve [Marics Peti ff.]Where stories live. Discover now