Petra
Nem tudom hogyan kerultem bele ennek a random sracnak az olebe es miota smarolunk de leszartam mert szornyen reszeg voltam. Viszont mikor vegre sikerult leszallnom a csavo olebol meglattam Petit amint smarol egy csajjal. Hatalmas feltekenyseg kapott el emiatt pedig vissza is ultem az elobb emlitett sracnak az olebe.
-Mi lenne ha mashol folytatnank cicam?-kerdezte a random faszi. Hiaba voltam pia hatasa alatt attol meg tudtam hogy ezt vissza kell utasitanom. Hiaba mondtam hogy nem akarom o csak eroszakoskodott a fiuk pedig eszre se vettek mikor elkezdett berangatni a mosdoba. Kiabaltam ahogy csak tudtam es nagy szerencsemre Spacc meghallott az uvolto zene mellett. Rogton felem kezdett jonni es ki vett a srac kezei kozul.-Normalis vagy te fasszopo?-kerdezte Laci a sractol majd be vert neki egyett.
A csavo ott helyben megborult. En csak megoleltem Lacit es halalkodtam ahogy csak tudtam.
-Teso te mi a gyaszert olelgeted a nomet?-kerdezte mar elegge akadozva Peti. Nagyon reszeg volt.-Egy o nem a nod, ketto ha epp nem massal smarolnal eszre venned h pont most szerettek volna megkurni. Ha mar ennyire a csajod figyelhetnel is ra.-valaszolt nyugodt hangon az engem olelo fiu. Peti csak tagra nyilt szemekkel nezett ram.
-N-neharagudj kicsi en...en nem lattam.-beszelt ossze vissza.
-Semmi baj Peti. Kurvara hozza szoktam mar hogy teljesen leszarsz.-valaszoltam szarkasztikusan.-Es hogy igazabol mindenki.-motyogtam.
-Ez nem igaz, nem is szarlak le.-allt belem.
-Oh dehogynem, kurvara nem foglalkozik velem senki. De semmi baj.-valaszoltam majd elviharoztam. Hallottam h jon utanam valaki es en nyilvan azt hittem h Peti az ezert elkezdtem uvoltozni.
-Szallj mar le rolam bazmeg! Nem igaz h nem tudsz beken hagyni-fordultam meg majd meglattam Brunot.
-Nyugi van, csak en vagyok.-nezett ram felhuzott szemoldokkel.
-Bocsanat azt hittem...azt hittem-mondtam halkan.
-Peti vagyok, tudom.-valaszolt.-Na gyere haza viszlek. Ugy sincs kedvem mar itt lenni.-mondta majd elindult kifele. Ki erve a kocsijahoz kinyitotta nekem az ajtot majd o is beult. Nem volt tul messze tolunk az a hely ahol volt a koncert igy nem volt hosszu a kocsi ut.
-Bejossz?-kerdeztem miutan leallitotta a motort.
-Ha nem zavarlak akkor igen.-mosolygott ram. Elovettem a lakas kulcsom kinyitottam az ajtot es amint beertem eldoltem a kanapen.
-Ennyire elfaradtal?-nevetett Bruno.
-Nem tudod mekkora kinzas magassarkuban lenni.-neztem ra szurosan. Erre o csak nevetett majd elovett a hutonkbol egy uveg vodkat.
-Mit szolnal ha meg innank egy kicsit?-kerdezte. En pedig nyilvan belementem mert jelen pillanatban szornyen duhos voltam Petire. Beszelgettunk, veresenyeztunk shotokkal osszesegeben nagyon jol ereztem magam vele.
-Nem mondod geci!-nevettem. Bruno epp azt meselte hogyan szoktek be egyszer egy fesztivalra Lacival.
-De, es erted majdnem ki torte a labat a kurva iszapban.-nevetett o is. Mikor ki oromkodtuk magunkat eszleltem hogy szornyen kozel kerultunk egymashoz.
-Bruno...-suttogtam-Ezt nem nekunk nem szabadna.-neztem felvaltva szajara es szemeibe.
-Miert is?-kozelitett meg egy kicsit.
-Mert-valaszoltam volna de ratapadt ajkaimra. Nyilvan viszonoztam mert egyreszt nagyon sokat ittam ma masreszt pedig mar nagyon reg nem ert igy hozzam ferfi. Heves csokolozasba kezdtunk majd atkerultem olebe es fenekem kezdte markolaszni. Miutan ezt megunta attert nyakamra amit nyalas puszikkal boritott be. Tudtam hogy ezt holnap kurvara megfogom banni de abban a pillanatban nem erdekelt.
Par perc mulva fel vitt a szobamba. Fent ledobott az agyra es felem támaszkodva folytatta ott ahol abba hagyta. Miutan megelegelte nyakam kenyesztetését elkezdte lehamozni rolam a ruham pantjat amit melltartom aljaig lehuzott majd azt is lekapta rolam. Szajaval vegig szantott felso testemen amivel egy nagyobb sohajtast csavart ki belolem. Vegul teljesen lehuzta rolam a ruhat. Majd megelegelve azt hogy rajtam mar semmi nincsen en is levettem a polojat es a nadragjat...
Lihegve fekudtunk egymas mellett. De nem birtuk sokaig szinte azonnal elaludtunk.
Reggel arra keltem hogy egy tetovalt kar oleli a derekam. Azonnal megfordultam es Brunoval talaltam szembe magam. Beneztem a takaro ala es konstataltam hogy nincs rajtunk ruha.
-Bruno! Bruno bazmeg-utogettem karjat hogy felkeljen.-Mi a fasz van?-nyavajgot majd mikor rajott hogy en fekszek mellette es nincs rajtunk ruha azonnal felkelt.-Basszameg!-nezett ram.
-Ez hogy es mikor tortent?-neztem ra ertetlenul kisse szegyelve hogy meg mindig nincs rajtam ruha.
-Onnantol kezdve hogy iszogattunk nincs mar meg szinte semmi.-nevetett.
-Az a baj hogy nekem sem.-nevettem vele egyutt.-Figyelj...ezt felejtsuk el csak reszegek voltunk es hulyek. Nem kell tudnia errol senkinek.-neztem ra komolyan.
-Egyet kell h ertsek veled.-valaszolt majd valaki szinte feltepve az ajtot jott be. Ijedten neztunk egyszerre az ajtora amin Peti lepett be.
-Petra nem tudod...-kezdte volna de amint meglatott minket lefagyott.
-Peti ez nem az aminek latszik.-mondtam. O csak halkan felnevetett.
-Ne magyarazkodj. Lattam mindent. Bocs a zavarasert mar mentem is.-lehajtott fejjel kullogott ki a szobabol. En csak vissza doltem az agyba es a takarot a fejemre huztam. Ez ido alatt hallottam hogy Bruno nagyon mocorog.
-Varj meg ne vedd le a takarot gyors feloltozok.-mondta.-Okes nezhetsz.-szolalt meg par perc mulva es mellem dobta az en ruham is.
-Na meselj kicsi.-fordult el hogy feltudjak oltozni.
-Marmint mirol?-kerdeztem.
-Mivan veled meg Petivel?-kerdezett vissza.-Lattam amugy a tegnapit is. Ezert esett ilyen szarul neki hogy igy latott minket.-mondta tovabb.
-Ahj tudom. De..-nem mertem neki elmondani.
-Nekem elmondhatod tenyleg. Bizz bennem. Nem mondom el senkinek.-fordult vissza mikor vegeztem.
-Jo.-sohajtottam.- Igazabol nem tudom mit erzek iranta vagy hogy egyaltalan erzek e iranta valamit. De tudom hogy tobb egy kicsit mint haver es mar talan nem utalom annyira.-mosolyogtam.
-Hahah te kibaszott szerelmes vagy!-mondta nevetve Bruno.
-Halkabban mar te hulye!-szoltam ra. Meg beszelgettem egy kicsit Brunoval de nem jutottunk sokra. Nem arultam el neki hogy igazabol pontosan tudom hogy a haverja szerelmes belem. De o sem akarta elarulni Petit igy nem mondott semmit. Mar ha tudja.
A napom szornyen lassan es unalmasan telt. Reggel miutan lementunk Brunoval reggeliztunk csak aztan az osszes fiu hazament. Meg Peti is, pedig o szinte soha nem megy haza. Nagyon banom amit csinaltam Brunoval de nem szandekos volt. Ittunk, megtortent, hiba volt. Viszont Peti ameddig nalunk volt nem nezett ram nem volt a kozelemben. Ezzel pedig bizonyitotta hogy valoban zavarja hogy lefekudtem Brunoval. Amivel tisztaban voltam. De nem tudom vissza csinalni. Majd kiengesztelem valahogy...