Hepimiz 5 yasindayz
Hyunjin:
Felix al sunu basimdan nolurFelix:
Noldu yineMinho:
Bise yok abartiyo arkadasHyunjin:
Ya bu angut durmadan bizim eve geliyoFelix:
Ne guzel iste her gun birliktesinizHyunjin:
Lan adam evdeki ekmeklerin hepsini yemis amk gelmis bana diyo ki
Hyunjin kalk firina gidelim ekmek alalimHyunjin:
Komik olan taraf ben oduyorm her seyi
Ode lan ekmekleriMinho:
Annen dedi hyunjin odesin diye
benlik bise yokFelix:
Oha minhoHyunjin:
heh kiz ona felixim :((Felix:
ekmek ne kadar haberin var mi seninHyunjin.
yapacagin ise tukuriyim FelixFelix yaziyor...
Hyunjin:
sakaMinho:
Arkadaslar evlencez diyorum
anlamiyorsunuzFelix:
nefret ediyorum hepinizden deHyunjin:
sorun degil😔Minho:
😻Felix:
gidiyorum ben erken kalkin okula gidiczHyunjin:
opuyorum cokMinho'dan
Bugun firincidaki askima gidemicektim hepsi su lanet okul yuzunden oturup aglicam simdi. Okul cok yakin degildi ama cok uzakta degildi, o yuzden kisa surede okula vardim. En sevdigim yeri kapmalarina izin veremezdim zaten.
Sınıfa girdigimde Felix'in civciv gibi olan saci hemen dikkatimi cekti.
"Minhoo burdayiz!"
Yanlarina gittigimde Hyunjin her zamanki gibi mızmızlaniyordu
"Ya hayir Felixcim yanlis anliyosun gotumuzde dis cikarsa dis doktoruna gideriz"
Ne gotunden bahsediyo bunlar amk
"Felix, bu Hyunjin nediyo?"
Felix, Hyunjinin ne dediklerini dinlemeden bana dondu ve konusmaya basladi "Hyunjin benimle kavga etmeye calisiyo yine" Hyunjin, Felix sozunu bitirmeden konusmaya basladi "Ya minhocum yaniliyor muyum bak simdi gotumuzde dis ciksa dis doktoruna mi gidersin doktora mi?"
Bu ne bicim soru amk "herhalde dis doktoruna" Hyunjin cevabimi duyduktan sonra oflayarak sirasina oturdu. Felix de beni suzup yerine oturdu. Bende en iyisi gidip camin dibinde olan yerimi kapayim derkenn hop o kim benim yerimde oturan. Hep sinifimizda miydi bu sahis, sanki bi kac defa gordugumu hatirliyorum bir de cekse su sapkasini yuzunu tam gorsem. En sevdigim yerin onun kapmasina asla izin veremezdim onun yanina gidip onu durttum "Pst uyuyo musun"
Tekrar durttum, yine tepki vermedi ama yer mi anadolu cocugu yemez "Kandiramazsin beni kalk" Cocuk yine tepki vermedi. Tam cocugu uyandiracakken Felix konustu "Minho sal su cocugu o da bizim gibi magdur baksana uykusuzluktan ne hale gelmis"
Felixe donup ne alaka bakisi attiktan sonra baska yere oturdum. Sabah yorgunlugu ile ugrasamazdim zaten, kafayi siraya koydugum gibi uykuya dalmisim. Iki ders sonra uykumdan kalktim of izim cikmis bildigin masada, etrafima baktigimda hic kimse yoktu kim bilir herkes nerde simdi. Cebimden telefonu cikarip bizimkilere yazdim.