Bu bölüm Wilbur'un gözünden yazılmıştır..
~İyi Okumalar~-☃︎
Birkaç dakika sonra odamdan çıkıp banyoya gittim gözüme ilk çarpan şey parçalara ayrılmış aynaydı bunu yapmaktan şimdi pişmanlık duyuyordum, evet belkide yeni birkaç karar almam gerekiyordu. Artık o kızı unutmam gerekiyor onun hakkında asla düşünmeyeceğim, onu bir daha hatırlamayacağım ve asla ama asla bir daha aşk için ağlamayacağım...
Kendime bunun sözünü verdim ve belki akşamına moral için canlı yayın açardım uzun zamandır açmıyordum benim hakkımda endişelenmiş olabilirler.. Ak Tanrım bir daha bu hataya düşersem beni cezalandır...
Sıcak bir duş aldım ve odama gittim. Bir yandan da tatil için nelerimi yanıma almam gerektiğini düşünüyordum. Üzerimi giyindim ve arka odadan bavulumu getirdim ve içini açtım ve...
Bu kıyafetler bana ait değildi ah doğru beraber Florida tatiline gitmiştik artık o anılar benim için iğrençti. Ondan kalan 2-3 t shirt ve kot shortu vardı. Sinirlendim ve daha fazla dayanamayıp tshirtleri ve shortu alıp balkondan aşşağıya fırlattım.. kimseyi istemiyorum sakinleşmem gerekiyordu fakat imkansızı istiyormuşum gibi hissettim...
Elimle saçımı düzelttim ve bir iç çektim. Keşke bu hataya düşmeseydim ve daha fazla düşününce hıh o beni hak etmedi beni sadece müzik için seviyormuş demekki. "Herneyse Wilbur kafanı toparla ve başladığın işi bitir" dedim dışımdan. Önce kendi üstümü giydim sonra gardropumdan kazaklarımı ve sweatshirtlerimi çıkardım. Gardropun yanındaki çekmeceden 3-4 adet pantolon ve gömleklerimden iki tane aldım.
Aldığım eşyaları bavuluma dizdim. Masanın üzerinden diğer eşyalarımı (parfum , saat , bileklilerimi , kolye vb.) alıp bavulun en küçük cebine koydum. Başka bir küçük bavulu alıp içine bere,eldiven,atkı, botumu ve ayakkabımı koydum.
Her şey tamamdı sanırım...Oh aklıma geldi gitarımı kabına koydum ve bavullarımla beraber ikisini kapını yakınına koydum. Şimdi ise diğer arkadaşlarım ile buluşmak için studyoya gitmem gerekiyordu gitarımı almadım çünkü orada birçok ensturman vardı ve istediğimizi kullanabiliyorduk...
Dışarıya çıktım hafif bir esme vardı ne de olsa kış ayına geçiş yapmıştık galiba yılbaşı zamanında akşam sarhoşken canlı yayın açtığımdan 1 hafta ban yemiştim. Kahretsin nasıl bir salaksam artık...
Arabanın kapısını açtım ve binip arabayı çalıştırmayı denedim.. Ah sonunda çalıştı soğuk arabanın motorunu dondurmuştu. Stüdyo biraz uzaktı zamanımı iyi kullanmalıyım yoksa provayı kaçırabilirim...
...
Evden çıkalı baya oldu ama provanın bitmesine yarım saat falan kaldı ahh neyse
her şekilde varış noktama yaklaştım...Bir dakika yolun üstündeki o siyah şey ney öyle? Ah bir kedi mi ama niye yolun tam ortasında...
Tanrım sanırım bu provaya gidemicem umarım Ash beni anlar üzgünüm ama bu önemli olabilir...
៚ Heya! sonunda ikinci kısmı bitirebildim. (elim... sanırım artık yok)
Admin olmak çok zevkli ve beni admin olarak seçtiği için Daisy'e çok teşekkür ederim iyi okumalar ૮꒰˵• ﻌ •˵꒱ა...
-☃︎
YOU ARE READING
Snowdrop *ૢ❆ ཻུ۪۪☃︎ ᵂⁱˡᵇᵘʳ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction𝐖𝐢𝐥𝐛𝐮𝐫 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 Kardelen Çiçeği : Kışı bekler ve kar yağdığında açan tek çiçektir. Kardelen, her seferinde sevdiğini arar; ama asla bulamaz. Ümidini yitirir ve sonunda üzüntüsünden kafasını eğer soğukta çektiği acıya daha fazla dayanama...