~Bu bölüm Wilbur'un gözünden yazılmıştır~
~İyi Okumalar~Sabah olmuştu güneş ışıkları beni uyandırmadan önce kedim beni uyandırmıştı. İlk başta kedi miyavlamasını alarm sanmıştım sonrasında gözlerimi açtım ve kedinin yüzüme doğru bakarak miyavladığını gördüm sanki benden bir şey istiyordu yatağımda hafifçe doğruldum ve hemen üzerime geldi. Gözlerimin ağrısı bir anda geçiverdi sabahları benim için güzel bir enerji kaynağım vardı artık.
Biraz başını okşadım ve kalkıp mutfağa gittim. Kahvaltı için yemek pişirdim ve tabağımı ve kahvemi alıp balkona çıktım. Arkamdan gelmeye çalıştı ama izin vermedim evin balkonundan düşerse yaralanabilir veya ölebilirdi. Bunun düşüncesi bile korkunçtu.
Balkonun kapısını kapattım ve kedimin fazla beklememesi ve Tommy ve diğerlerinin beni öldürmemesi için yemeğimi hızlıcana yedim. Kirli tabağı ve bardağı alıp balkondan çıktım ve mutfağa gidip bulaşık makinesi koyucaktım ama aklıma zaten birazdan gideceğim için elimde yıkamanın daha mantıklı olduğu aklıma geldi.
Bulaşıkları yıkadım ve geri yerlerine koydum. Banyoya gittim ve hızlı bir duş aldım. Duştan çıktım ve odama gittim gömlek giymiştim ilk başta ama fazla soğuk tutamayabilirdi o yüzden gömleğin üzerine bana hediye olarak verilen füme renk kazağımı da giydim. Arabada yanıma ne olur ne olmaz diye mont aldım.Bagaja bavullarimı ve çantama koydum.Kedinin eşyalarını nasıl koyacağımı bilmiyorum o yüzden birkaç eşyasını bir çantaya koydum çantaya sığmayanları da bagajın bir köşesine koydum.
Pekala her şey tamam sayılırdı sadece kediyi nereye koyacağımı bilmiyorum. Galiba bizim çocuklar onu oyalarlar ama şimdilik onu ön koltuğa taşıma kutusuyla koydum. Kutusunun içine oyuncağını ve biraz mamasından koydum.
Arabayı çalıştırdım ve yolculuğumuza başlamıştık. Araba yolculuğu sandığımdan kısa sürdü ; fazla miyavlamamıştı hatta yarı yolda uyumuştu. Bu benim için iyiydi. Tommy'nin yaşadığı yere geldim fakat evini bilmiyordum o yüzden bir ara yolun kenarında durup ev adresini istedim. Bana cevap vermesi 20 dakika sürdü çünkü akşam Tubbo ve Ranboo Tommy'nin evinde kalmışlar. Bu üç arkadaşta aptallık yapıp sabahlamışlar ve yeni uyanmışlar. En azından bavullarını hazırlamışlar çünkü beklemekten fazla haz ettiğim söylenemez.
Evi olduğum yere yakınmış arabayı geri çalıştırdım ve evine doğru arabayı sürmeye başladım. Birkaç dakika sonra evin önünde durdum ve gelmelerini bekledim. İyi ki fazla bekletmediler. Kediyi ilk gördüklerinde biraz şaşırdılar. Bir tek aralarında Tubbo kediyi görünce çığlık attı ve hemen kutusundan çıkarıp sevmeye başladı. Tommy ön koltuğa oturdu, Ranboo ile Tubbo arka tarafa bindiler ve kedi Tubbo'nun kucağındaydı.
Yaklaşık 3-4 saat boyunca araba yolculuğu yaptık. Biraz kaoslu geçti fakat şuan her şey yolunda. Tommy yol boyunca bizi kameraya çekti bu biraz benim için utanç verici oldu bilmiyorum aslında o kadar kamera karşınında durmak normal geliyordu ama bu sefer içim bir tuhaf oldu ha bir de Tubbo kediyi fazla sevdiği için kedinin midesi çalkalandı ve Tubbo'nun üzerine kustu. Bunun üzerine Tommy ve Tubbo kavga etmeye başladı. Ranboo şey o fazla sakin biri o yüzden bir şey demedi ve yol boyunca camdan dışarıyı izledi.
Sonunda gelmiştik. Heryer beyaza bürünmüştü ; yerler ıslak ve kaygan , gökyüzüne bakmak imkansız eğer yukarı bakarsan gözüne kar taneleri düşüyordu ama bu hissi yaşamaya değerdi...
Birkaç dakika boyunca arabadan inip bu havayı soluduk sonrasında geri binip yolu ve oteli sordum . Tommy'nin dediğine göre eski tarz bir kütük otelde kalıcakmışız tabi eski tarz dediğime bakmayın Ranboo oranın 4 yıldızlı büyük bir otel olduğunu ve Tommy otelin parasını önemsemeden direk aldığını söyledi.
YOU ARE READING
Snowdrop *ૢ❆ ཻུ۪۪☃︎ ᵂⁱˡᵇᵘʳ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction𝐖𝐢𝐥𝐛𝐮𝐫 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 Kardelen Çiçeği : Kışı bekler ve kar yağdığında açan tek çiçektir. Kardelen, her seferinde sevdiğini arar; ama asla bulamaz. Ümidini yitirir ve sonunda üzüntüsünden kafasını eğer soğukta çektiği acıya daha fazla dayanama...