Deel 8

83 0 0
                                    

Pov mia:
"Ohh my God jaaaa mat" schreeuw ik door de hele zaal. Hij haalt een doosje uit zijn zak met deze ring

"Neeeee hou je bek dit heb je niet echt gedaan" "jawel mia" matthy doet de ring bij mij om en zegt:"beloof je dat je hem noooiiiit afdoet" echt te lief dit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Neeeee hou je bek dit heb je niet echt gedaan" "jawel mia" matthy doet de ring bij mij om en zegt:"beloof je dat je hem noooiiiit afdoet" echt te lief dit. "ben je serieus neee natuurlijk doe ik hem niet af" zeg ik en geef hem een kus maar deze keer niet op een hooft of wang maar gewoon op zijn lippen.

(tijdskip die avond)

Pas op van dit deel bevat👣smut👣 als het eindigt komt er een stippellijn te staan⚠️

Pov matthy:
Ik heb mia nu echt voor mij alleen we lopen samen naar boven. Ik duw haar zachtjes tegen de muur en geef haar een ruige zoen. Ze zoent gelijk terug en ze geeft een goed keurend knikje. Ik gooi haar op het bed trek mijn shirt uit en spring boven op haar. Ze trek gelijk m'n broek uit. Ik probeer haar jurk uit te doen maar het lukt niet. "Hahaha zal ik het zelf maar even doen dan" zegt ze lachend. "dat moet dan maar hé mevrouwtje" zeg ik. Ze trekt haar jurk uit. en ik begin haar weer ruig te zoenen. Ik doe haar slip uit en beweeg langzaam op en neer. Een zachte kreun uit mia d'r mond.

Pov mia:
Matthy begint steeds harder te bewegen. Steeds hardere kreunen verlaten mijn mond. Als we allebei op ons hoogte punt komen. Gaan we naast elkaar liggen.
......................................................................
Pov mia:
We liggen naast elkaar en ik zeg:"wat ben je toch ook en knapperd". Matthy zegt:"heb je jezelf wel gezien schatje jij bent veel knapper hoor anders was je mijn vriendin niet geweest hoor" zegt hij grappend. "nou schattie toch wat ben je ook lekker mongolisch" we lachen er nog even om en ik val in zijn armen in slaap. Ik hoor nog lekker slapen lieverd.

(tijdskip naar volgende ochtend)

Pov mia:
Ik word wakker nogsteeds in matthy z'n armen. Ik wurm me voorzichtig uit z'n armen zodat hij niet wakker ik ga eerst even douchen en ga me dan aankleden.
Dit trek ik aan:

Ik kom de kamer binnen en het is al 13:00

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kom de kamer binnen en het is al 13:00. En matt moet om 14:30 op kantoor zijn en hij slaapt nog steeds dus ik besluit hem wakker te maken. "schatje wakker worden je moet zo naar kantoor". "uhhhhhhhhhh" andwoord hij. Toch stapt hij uit bed.

(tijdskip naar 14:30)

Pov matthy:
Ik rijd mijn auto naar binnen en ik mis mia nu al. Ik loop naar boven en ga rustig aan mijn computer zitten. Ik hoor koen zeggen:"gast je wist dat ik haar zag zitten waarom heb je d'r gevraagt" omdat Rob zei dat ze mij zag zitten en ik haar ook. Ik hoor me telefoon gaan en zie dat het is mia. "ohh daar zul je haar hebben" zeg ik tegen koen.
M=matthy/mi=mia
M. Hey schatje wat is er
Mi, kom nu naar huis mijn vader staat voor de deur met een mes
M, ja is goed ik kom er gelijk aan ga eerst maar op onze kamer zitten pop

Pov matthy:
Ik sluit mijn computer af en ga gelijk naar huis.

_______________________________________
Sorry voor de cliffhanger er komt snel weer een deel online dus hoe het goed in de gaten.

Wat is er gebeurd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu