2. bölüm parti 'ye giderken gördüğüm öküz

26 1 1
                                    

Partiye gitmek için hazırdım. Anneme haber verip dışarı çıktım. Telefonuma baktım ve denizden gelen mesajı okudum.

"Tatlım ben hazırım sen bize gel burdan taksiye biner parti (onur gili eve) mekanına geçeriz."

"Tamam"diye mesaj attım ve deniz gilin evinin yolunu tuttum.

Yolda giderken şarkılar mırıldanıyordum. Addeta içimdaki kelebekler dans ediyorlardı . Yağmur yağmıştı heryer çamur içindeydi dikkat ederek yola devam ediyordum . Gelmeme çok az kalmıştıki arkamdan gelen korna sesi beni düşüncelerimden dalıp çıkarmıştır. Arkama dönüp baktığımda içmden'olamaz'dedim Üstüm başım çamur içindeydi. Hemen arabayı süren gerizekalıya saydırmak için arabaya yöneldim o sırada arabadan inen taş bir çocuk bana doğru baktı ve beni yukardan aşağıya süzdü.

Sırıtarak"affedersiniz hanım efendim ben sizi annanem sandımda o kıyafetlerle aslında iyi oldu çamurlanması yoksa gittiğin yerde rezil olaacaktın."dedi.

Ben bir ara kendimi süzdüm ve sonra özgüvenle konuştum"öküz hem önüne bakmıyon hemde bana lah yetiştiriyon ukala şey."dedim sinirle

"Sakin şampiyon sadece uyardım seni okadar , istersen seni gideceğin yer birakıyım nasıl olsa bu taş cocuk sizi etkileye bilir."dedi. Gülerek.

"Pis sapık defol seninle biryere gideceğime cehhenneme giderim daha iyi".dedim ve hızlıca oradan uzaklaştım.

Uuuffff şimdi ne yapacağım Üstüm çamurdu. Koşaradımlarla denize giittim ve olanları anlattım oda şoka girdi ve ban başka bir giysi uzatıp giymemi istedi bende hemen giydim.aslında hala güzel görünüyordum.###

_______________________________________

Taksiye bindik ve adrese doğru yolaldık ve artık kapının önündeyiz............:)


Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin