1.bölüm alışveriş

77 4 1
                                    

Uff yine sabah olmuş ve küçük pencermin önünden gün ışığı vuruyodu.Yataktan kalkmaya hiç niyetim yoktu ki annemin çığlıkları sayesine yataktan yere yuvarlandım. Banikle aşağıya indim ve anneme ne olduğnu sordum. Annem"kız görüyonmu bak oğlan taş gibi allah sevdiğne bağışlasın gelmiş evlilik programına bitane kıza talip olmuş kizda bir çirkin görmen lazım oğlana diyo "ben sende elektirik alamadım" . Bu devirde ben genç olsaydım hiç babana bakarmıydim anam ...."

Derken ben sözünü kestim " allah başka dert vermesin "diyip yanında hızlıca uzaklaştım çünkü biraz daha konussaydım terlik yiyip ve okula mor gözle dönerim. ;)
Odama doğru yürürken telefonumun çaldığını duydum ve hemen telefona koştum. Arayan biricik dostum denizdi .
"Alo"
"Elçin tatlım benim yarınki partiye gideceyiz demi. "

"Tabiki ama izin almam gerek"

"Alırsın ama bir sorunumuz var ona göre"

"Ne sorunu "

"Akşam ne giyiceğiz"

"Allah başka dert vermesin deniz"

"Neyse cuma okul çıkışı kendimize birşeyler alırız"

"Tamam."dedim ve telefonu kapatıp okula varmak için hazırlandım.

Okula geldiğimde deniz bende önce gelmişti. Ve onurla konnuşuyodu. Onur yarınki partinin sahibi . Onur beni görünce hemen yanımda biti.

"Elçin yarınki partime geliyorsun dimi"
Niye bu kadar beni önemsiyorki ? Neyse herhalde aynı sınıftayız diye.

"Evet geliyorum ."dedim

Ama emin deyildim çünkü daha önce böyle partilere katılmamıştım.
Herkese göre kendi halimde bir kızdım. Zaten gitmek istemiyordum ama denizin hatrı için gidicekrim. Acaba annem izin verecekmiydi? Bu düşüncelere dalarak zilin çaldığnı fark etmemiştim. Herkez sırasına geçerken deniz "tatlım ders başlıycak hadi sıraya geçelim" dedi bende sırıtarak"tamam"dedim.

Ders bitmişti ve denizle alışverişe çıkmak için yola koyulduk bir taksi çağırdık ve alışveriş merkezine önüne geldik . Bir mağzaya girdik girdiğim anda mankenin üzerinde olan straplez siyah önü kısa arkası uzun olan giysiye adeta aşık oldum. Kabin müşterisine bu giysinin kendi bedenimi istedim . Oda bana uygun olan giysiyi bana verdi. Bende denize uzatarak "nasıl" diye sordum

"Çok güzel denesene"

"Tamam" diyip koşarak kabine girdim giyindim ve denizin görüşünü almak için kabinden çıktım.
"Nasıl olmuşum" diye sordum

Deniz ağzı açık bana bakıyordu"manyakmısın kızım çok güzel olmuşsun."

###############

Nerdeyse tam 2 saat geçmişti denizde artık elbisesini seçmişti birlikte kasaya yönelik ve elbiseleri parasını ödedik.

Akşam olmuş hava kararıyordu taksiye binip eve gelmiştim eve girdim ve aneme "anne çok güzel görünuyorsun, birden seni çok sevdiğmi anladım anneciğim"

"Ufff elçin ne istiyorsu"

"Anneciğiim yarın biliyosun cumhartesi..."
Derken annem"ondan sonrada pazar tatlım eeee sadede gel" dedi.

"Yarın parti var gide bilirmiyim"

"Tamam ama geç kalma"

Tamam diyip odama koşarak gittim ve aynanın karşısında deneme yapacaktım.

#############

Yarınki parti için bana şans dile :) ;) :) ;)
########################

Merhaba arkadaşlar birinci Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Ayrıca elçin hakkında neler düşünüyorsunuz ve hangi hareketleri haşunuza gitmiyor bana yorumlarla bildiriniz. Görüşmek üzere gd bay
:) ;)

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin