6

609 40 35
                                    

Bölüm altıSizden hoşlanıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm altı
Sizden hoşlanıyorum

-Erkek arkadaşlarım olur musunuz?

Yarı Smut

Ikiside oldukça şaşkındı.Bu nasıl bir teklifti böyle.Heeseung devam etti.

-Sanırım ilk başta böyle girmemem gerekirdi.Sizden hoşlanıyorum.Saçma gelebilir.

Jake elindeki kahve bardağını düşürdü.Çıplak resim çizdirdikleri mahremiyetlerini açtıkları adam onlardan hoşlanmaya mı başlamıştı.

Sunghoon lise yıllarında bir poliamori ilişki yaşamıştı.Heeseung çekici bir adamdı ama Jake poliamoriye pek iyi bakmıyordu.

Jake hışımla masadan kalkıp yukarıya çıktı.Odaya girip kapıyı kapattı.Hee ile Hoon ise tek başlarına kalmıştı.

Hoon Hee'ye yaklaştı.

"Gerçekten bizi istiyor musun?"

"Evet"

"Jake'i ikna etmen gerek seni bekleyeceğim"

Teklifin üstünden 3 gün geçmişti.Jake hiçbir şey olmamış gibiydi.Hoon ise duugularını Hee ile paylaşmak için uygun konusmayı hazırlamayı düşünüyordu ama Jake Hee'yi kabul edecek gibi değildi.

Şirin kafenin camlarına akşam karanlığı çöktü.Ders çalışmaya gelen öğrenci grubu dışında dükkanda kimse yoktu.

Jake sarı önlüğünü alıp yeni tarif denemek için mutfağa geçti.Kafası dağınıkken tarifler denemeyi severdi.

Yemekler,krema kokusu,şeker taneleri onu hayata bağlardı.

Ağzına kavanozdan aldığı pembe çilekli şekeri attı.Dili ile ağzından biraz gezdirdi.Şekerin içinden çıkan pembe sos ağzına yayıldı.

Sunghoon ayrılan öğrencilerden sonra dükkanı kapatıp mutfağa geçti.

Jake birşeyleri karıştırıyordu.Yere dökülen kırıntılara basmadan mixerin yanındaki Jake'de doğru yürüdü.

Arkasına yaklaşıp ensesine öpücük kondurdu.Jake arkasını dönünce öpüşmeleri dudaklarında devam etti.

Şekerin tadı hala küçüğün dudakları daydı.Hoon küçüğün dudağını ısırdı.
Jaeyun'un ağzından küçük bir inleme çıktı.

Sunghoon kucağına almadan önce önlüğü çıkarttı.Merdivenlerden çıkarken Jake oğlanın boynunu öpüyordu.

Odaya geldiklerinde Jae yatağa sırtını dayayan oğlan ile dudaklarını birleştirdi.Dudakları onun en sevdiği yerlerdi.

Hoon Jae'nin pantolonunu ve üstünü çıkardı.

Kalkan şişkinliğe eli ile baskı uyguladı.

"Küçük Jaeyun'um çok mu sevdi?"

Jaeyun cevap olarak inlediğinde.Deliğine doğru parmaklarını gösterdi.

"Parmaklarımı istiyor musun Jae?"

Jake kafa sallayınca iki parmağını aynı anda içine yolladı.Jae inlemelerini durduramıyordu.

Hoon küçüğün göğüs ucuna bir öpücük bıraktı.Kabaran pembeliği ağzına aldı.Dişlerini geçirdikten sonra küçük büyük bir inleme bırakıp boşaldı.

"Ama Jae sencede yeni başlamadık mı?"

Hoon fermuarını indirip şişkinliğini küçük deliğe doğrulttu.

İçine hızlıca girmesi ile Jaeyun inledi.

"Çok derin Hoon"

"Buna ne dersin?"

Hoon küçüğünü yatağa yüzü değecek şekilde çevirdi.

"Deliğin çok mu küçük Jae'm?"

Şişkinliğinin yanına bir parmağınıda soktu.

Jaeyun ağlayacak gibiydi ama delicd zevk alıyordu.

Hoon işini halledince ikisi yorgunca yatağa uzandı.Jae eline sigarasını alan Hoon'u izledi.

"Heeseung Hyungu ne yapacağız?"

"Aslında ben kabul etmek istiyorum yatakta yeni arkadaşa ihtiyacımız olabilir."

"Hoon dalga geçme ama ben ciddi kabul etmek istiyor gibiyim bilmiyorum o gün bizi çizerken bile adamınki kalktı.Gerçekten büyük."

"Eğer istiyorsan benim için sorun olmaz ama onun sadece yatak arkadaşlığını kabul etmeyeceğini biliyoruz."

"İnan bu hiç sorun değil."

˚ ༘♡ ⋆。˚

Selam askolarım yeni bölüm gec gelse bile azıcık smut yazdım özür olarak.

Okul açılıyor ve hemen önce bir seyahate çıkıyorum bu yüzden biraz bölümler aksayacak gibi.

Kendinize iyi bakın ^-^



Canvas And Bodies - HEEJAKEHOONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin