Sabah güneş ışıkları hiç olmadığı kadar parlaktı.Heeseung için bu aralar hiç ilham kaynağı yoktu.
Jaeyun ve Sunghoon için ise güzel bir gündü.Gece yaşadıkları romatizm sabah yüzlerine mutluluk olarak yansımıştı.
Jaeyun elindeki nescafe ile mırıldanarak gazete okuyordu.Jaeyun neşeli güne başlarken genelde süt tozu bol nescafe içerdi.Sunghoon ise her zaman bol kahveli içer süt tozunu minicik atardı.
Heeseung dükkandan içeri girdi.Son konuşmada olan olaylar biraz karmaşıktı.Özür dilemek ve uzak duracağını söylemek için gelmişti.
"Hee şuraya oturur musun?"
Hoon eli ile kitap ayracını alıp kitabın sayfalarının arasına yerleştirdi.Heeseung gösterilen yere oturdu."Heeseung,Biz teklifini kabul ediyoruz."
Hee şaşkın bir ifade ile bakınıyordu.
Jae mutfaktan çıkıp geldi.
Heeseung'a yaklaşıp çenesinden tutup kafasını kendine doğru kaldırdı.Ve eğilip onun dudaklarına bir öpücük bıraltı.
Heeseung şok içindeydi.Cidden bu bir rüya olacak güzel bir andı.Sevdiğin kişilerin seni sevmesi tarif edilemeyecek bir andı.
Jake Hee'nin dudaklarından ayrılmazken Hoon gidip kapıyı kilitledi.Büyük cam kapıda yazılı olan açık yazısını kapalı yönüne çevirip yanlarına geldi.
Jake en sonunda tattığı tatlı dudaktan ayrıldı.Genç çift artık birlikteliklerinde yanlarında olacak partnerlerini yukarıya çıkardı.
Her yerde olduğu gibi sade eşyalarla bezenmiş antreye geldiklerinde ortada olan ahşap masaya oturdu Hoon.Elleriyle Heeseung'a oturmasını gösterdi.Hee oldukça çekingen davranıyor gibi görünüyordu ama iki dakika önce öpüldüğü dudakların tadı sayesinde kendinden geçmiş içinde kendi kendine terapi uyguluyordu.
Bu an hiç bitmemeliydi.Heeseung'un yaklaşık 1 aydır bitmek bilmeyen aşkları onu şuan evlerinin tanıdık antresinde önünde sex partnerliği sözleşmesiyle okuması için zaman tanırken bekliyordu.
Maddeler oldukça normal ilerliyordu.
Sex Partnerliği Sözleşmesi
1.Duygusal ilişki olsa bile başka insanlara(aile üyeleri vb.)duyurulmayacak sadece bu üç birey arasında kalacak.
2.Belirli komutlar ile acil durumlarda anlaşılabilecek.Örneğin kişi Kırmızı dediği an yapılan iş duraklayacak.Bir nevi acil durum kodu.
3.Haftanın üç .günü olacak.Ard arda en fazla iki gün.
4.Mesai saatleri içinde olmayacak.
5.Tablolara ilişki yansıtabilir ama yüz görünmeyecek.
6.Buluşmalar otel vb. Yerlerde olabilir.Çoğunluğun karar kıldığı yerde yapılacak.
"İmzalıyorum."
....::::**•°✾°•**::::....
Sözleşmeyi imzalamanın üzerinden 24 saar geçmemişti ki Jake whatsapp grubu kurmuştu.Heeseung uyandıktan sonra gruba tıkladı.
🌃
Katılımcılar;
Sim Jaeyun Jake
Park Sunghoon
Lee HeeseungSelam!
Lazım olacak diye bu grubu kurayım dedim.
Akşam Otelde buluşmaya ne dersiniz?Sunghoon:
Olur ama Hee ne dersin müsait misin?Bana uyar saat 21.00'de
sizi alabilirimAnlaştık
Sunghoon "👍" tepkisi verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Canvas And Bodies - HEEJAKEHOON
FanfictionBizi çıplak mı çizeceksin? Heejakehoon B x B x B