Aš esu Vaida, man 39 metai. Turiu gera šeima, dvi dukras ir vyra. Aš dirbu rūbų siuvėja. Kartą nudžiuginau savo bosa už gražu ruba, todėl turėjau išskristi į Kiniją, kad užsidibčiau didesnius pinigus. Na nenorėjau palikti savo šeimos, bet už maistą turėjau sumokėti, todėl išskridau į Kiniją. Man bosas sakė, kad atvažiuos mano kolega, bet jos nematyti. Nenorėjau gaišti laiką tai aš ėjau ieškoti savo darbo vietą. Po keliu valandų pradėjo lyti ir aš pavargusi radau darbo vieta! Visi į mane spoksojo lyg aš būčiau iš kito kosmoso. Man buvo gėda ir paprasčiau , kad einu į tualetą. Aš prie kriauklės verkiau ir supratau, kad aš savo kolegai nepatiktu ir aš supykusi grįžau. Po kelių minučių mano lyderis pasakė, kad mum duos 4 valandas, kad mes padarytume gražiausia rūbų dizainą.
Kai mes visi baigėme aš laimėjau iš gražiausių rūbų ! Mano kolegė Ana kur aš jai nepatinku, jinai pavydėjo ir jinai pasiūlė su manimi būti vienoje komandoje, na aš sutikau. Po 3 dienų lyderis paprašė manes užsirašyti į konkursą, "žinoma!"-, pasakiau aš.
Mum dave tokia pati kambarį. Pradėjau ruoštis ir galvoti suknelė, atėjo Ana ir žiūrėjo į mane kraupiai, man net širpuliukai atsirado.
-Kas buvo Ana?, -Paklausiau
- Nieko... Ka čia veikį?, - Stebėjo lyg nori mane pasmaugti...
-Lyderis pasiūlė dalyvauti konkursuose! Todėl dabar galvoju suknelė!, - Mano balsas drebėjo..
- Mhm.. matosi... - Nusišypsodama išėjo.
Drebejau ir pradėjau tęsti savo darbą.
Praėjo 2 dienos, saulė spigina visa pasauli, o aš pavargus norėjau rėkti iš džiaugsmo, bet ana vis gadina nuotaika...
- Liko dar tik 2 valandos man reikia ruoštis!, - laimingai kalbėjau.
Susiruošiau.. atrodžiau lyg žvaigždė,
- Oi! Vaida! Ar tikrai nori ten eiti? , - šiurpei paklausė kolegė.
- Ana.. Aišku, kad noriu.. aš tesiog.. jau ruošiuosi! Neturiu laiko. - keistai pažvelgus atsakiau.
- ..... - tylėjo jinai.
Ana į mane vis žiūrėjo ir žiūrėjo..
- Klausyk, baik būti pamaiva, jai aš tau nepatinku tai taip ir sakyk! - išleidau savo baimė.
- Eik.. EIK! - Pyktelėjo ant manęs.
Aš išėjau.
Štai ir konkursas! Visi laimingi laukia konkursą! Geriausias vakaras! O štai ir lyderis!
- Vaida tavo suknelė.. gerai atrodai! - nustebo lyderis.
Aš nusišypsojau!
- O VAJIETAUS TUOJ BUS MANO EILĖ! - Nekantraudama šokinėjau!
Po 20 minučių .. buvo svarbiausia dalis! Kas gi laimės? ..... VAIDA LAIMĮ!
....
3 Valandos praėjo... Ana dar vis laukė manes su " STAIGMENA"..
Aš gryžau.. atsiguliau ant lovos ir... bunkt.... aš MIRIAU...