Aşk meşk olayları mı oluyor?😉

20 4 1
                                    

Dışarısı hafif kararmış ve çise atmaya başlamıştı.Bazı insanlar hava böyle olunca daha iyi olduğunu onlara ilham geldiğini söyler ama bana gelen tek şey dün gece yediğim acılı noodle'ın tadıydı.Kafamı iki yana salladım ve kendime gelmek istermiş gibi gözlerimi ovuşturdum.
Öğretmen çocuğa kendisini anlatmasını istedi.Ay şimdi dünyanın en boş bilgilerini öğrenicez ne gerek var derse geçelim artık.

"Benim adım Jung Hae-in 16 yaşındayım"dedi ve öğretmene bu kadar yeterlimi bakışı attı.Öğretmen kafasını olumlu anlamda salladı ve "Boş bir yer varsa oraya geç"dedi. Çocuk benim yanıma oturdu...
Öğretmen dersi anlatırken gizlice çantamdan telefonumu aldım ve Lisa'ya yazdım.

Siz:
Kızım sen salak mısın?Ne yaptığını sanıyorsun?! Bu garip çocuk senin yüzünden benim yanımda oturuyor!!!!

Lili:
Birimizin düzenli ilişkisi olması gerektiğini düşündüm ve seni seçtim yeni sevgilin ve sıra arkadaşınla mutluluklar💕💞

Siz:
Ne saçmalıyorsun sen ya? Ne sevgilisi ne düzenli ilişkisi?!! KIZIM SEN KAFAYI YEMİŞSİN! neden ben ya neden ben nedennn?????

Lili:
Üzgünüm bebişim..🥺

Konuşma sonlandı

"Bu salağın ağzına sıçıcam gerçekten beyinsiz orospu!" Öğretmen ve diğer öğrenciler biranda bana baktıklarında bunu içimden değilde dıştan normal bir ses tonuyla söylediğimi fark ettim.
"Hass Jisoo beynine sıçayım" Yanımdaki çocuk "Yine içinden söylemedin farkindasin değil mi?" Diye sordu.Yüzünde alaylı bir gülümseme vardı.
Öğretmen yanıma geldi ve beni disipline gönderdi. Disiplin kağıdını imzaladım ve hayatımın değiştiğini hissettim biranda beynimin olmadığını hissettim.Ben nasıl ne ara ne zaman disiplin yemiştim?Gözlerim doldu 16 yaşındaydım anne ve baba korkusunu en içten yaşıyordum.Şimdi ne yapacaktım?Onlara bunu nasıl söyleyecektim? Söylemeyecektim tamam olay çözüldü ders çoktan bitti Lisa askimida alıp noodle yemeye mi gitsem acaba?Evet kesinlikle bunu yapacağım.
Koşarak sınıfa gittim ve Lisa'yı aldım.Birlikte kantine indik ve noodle'ı yemeye başladık.Her zamanki gibi büyük bir iştahla yediğim için Lisa benimle dalga geçiyordu.Onu umursamadım ve yemeye devam ettim.
4 saat sonra bütün derslerimiz bitti ve Lisa ile eve doğru yürümeye başladık.O telefonla uğraşıyordu bende yolda gördüğüm her çiçeğin fotoğrafını çekiyordum.Bir anda Lisa kuvvetli bir çığlık attı ve bana telefonunun ekranını gösterdi

-holyhaein

(153 beğeni 0 yorum)Ne iştah ama!😂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(153 beğeni 0 yorum)
Ne iştah ama!😂

Lisa'nın telefonunu elinden alıp "Bu ne!" Diye şiddetle bağırdım.Kendi telefonu mu alıp çocuğa mesaj yazdım.

-sooyaaa__
Sen ne yaptığını sanıyorsun böyle!?

-holyhaein
Ne yapmışım ki ben😃

-sooyaaa__
Birde soruyor musun!?

-sooyaaa__
Benden izinsiz fotoğrafımı paylaşmışsın çabuk sil onu ve bir daha fotoğrafımı çekme!

-holyhaein
Tamam bir daha fotoğrafını çekmeyeceğim ama lütfen benden o mükemmel şeyi silmemi isteme🥺

-sooyaaa__
Ne saçmalıyorsun çabuk sil onu

-holyhaein
Maalesef bu dediğini yapmayacağım yarın okulda görüşürüz tatlı sıra arkadaşım💞

-sooyaaa__
Yarın okulda o kalbi senin bir yerlerine sokacağım Haein!

-holyhaein
Tabiki tabiki

Uygulama kapatıldı



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jisoo Gül'ün suçu ne?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin