Wieki Naszych Kochanych Biednych Dzieci

133 5 10
                                    

Uświadomcie sobie pewną prawdę. To nie jest tak, że wszyscy są w jednym wieku. Nie rozważam LEGO NINJAGO MOVIE, BO PO CO, JAK TO SYF. Więc macie rozpiskę na 7s (wtedy była druga połowa sierpnia, druga teoria będzie z miesiącami):

Pixal 3 ½
Jay 19 ¾
Cole około 21 ½
Skylar podobny co Nya
Nya 22
Kai bardzo bardzo blisko 25
Lloyd bardzo bardzo blisko (lecz jest po herbatce i starszy minimalnie od Kai'a) 25
Zane 40

Jay osiągnął pełnię letności gdzieś między 7 a 8 sezonem. Jeśli Gumiak był na każdym poziomie nauki to ma tak z 26 lat w 8 sezonie. Czyli poprzednim miał prawie 25, to samo z Kaiem, bo mają urodziny koniec sierpnia/początek września. Prawie 25 - ok. 2 = 22, to Płacha.
Jaya machineria nie była jeszcze ukończona, a Gumiaka była. Machinerie by właśnie podostawali z jakiejś ważnej okazji i powiejrzewam, że tą okazją u Sójka były 20-ste urodziny, w przypadku Gumiaka awans.
Pixal w 7 ma tak ze 3,5 lat, bo została zbudowana niedawno.
Cole na początku 4 sezonu ma na pewno więcej niż 15 lat, ale nie targaliby go w takim wieku do tartaku. W 7 sezonie ma około 21 lat.
Żeby mieć swoją firmę trzeba mieć min. 18 lat, czy tam być pełnoletni(a). Skylor musiała być już w tym wieku lub starsza w 4 sezonie, żeby móc prowadzić kluski. Od 18 lat można zdawać prawo jazdy w Japonii. Płacha kierowała autobusem. 22 - 18 = 4. Może być między 3 a 7 sezonem max. 4 lata. Pewnie jest mniej, bo musiała zdać na autobus. Czyli Skylor może być w podobnym wieku co Nya.

Ninjago  -  teorie prawdziwe Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz