A może ktoś inny niż Gumiak lub ktoś poza nim miał być złoty.
Bo patrzcie, tylko Miska i dr Julia wiedzieli o tej całej Świątyni Światła.
W którymś z odcinków 2s, ojciec Zane'a spytał się go dlaczego umie gotować, po czym dodał, że nigdy tego nie zaprogramował. A w retrospekcji ze wspomnień Zane'a w pierwszym sezonie widać wyraźnie, że uczy go gotować jakąś zupę (zupka z jagódek). Więc to może nie był prawdziwy dr Dżulien tylko android lub Oni od Miski... Bo potem "umarł". I dziwnym trafem miał ten medalion niewiadomo skąd. A prawdziwy dr Dżulien przecież dawniej umarł, bo nie ma u nich ocucających wywarów.
I jeszcze jedno: skąd Miska wiedziała że Zieloniak ma być zielony? To być wielce podejrzane. Jest archeologiem, lecz choć może i ma te swoje zwoje, ale skąd, to już niewiadomo.
Może Nya miała być zielona, bo to Miska nalegała by jej powiedzieć, że umie ona wodować. Nya za bardzo to do brata podobna nie jest. Może Kaia zamienili z Gumiakiem jak się urodzili. Lloyd osiągnął pełnię możliwości dzięki broniom i kolegom, ale Nya w tym nie uczestniczyła. Jak jest 2s to Jeleń-Zieleń może używać tych podstawowych mocy żywiołów. Jeśli Nya (może) ma tą zieloną energię, ale ćwiczyła tylko wodę, więc tylko ją na razie kontroluje. W sensie, ma dwie moce. Świątynia Światła została zbudowana przez Miskę i jej podwładnych, by Gumiaczek Zieloniaczek stał się sławny (i by ją przyjęli do Klubu Podróżnika). Pomysł z samurajem też mógł być Miski, żeby Nyi nie wpadło do głowy stać przy broniach.Teoria pokoleń 1, Pietruszek
Maja urodziła gówniaka i Nyę, Miska urodziła Kaja, ale miała zwoje i wiedziała, że Gumiak i Płacha mają być zielonymi ninjami. Podmieniła w szpitalu gówniaka i Kaja. Nya i Lloyd mają być zielonym, bo są bliźniakami, tylko Nya jak była mała bawiła się w kuchni i niechcący wylała herbatkę starzenia się, dlatego była starsza od Lloyda i Kaj też przy tym był, ale nawąchał się jej więcej, dlatego był dwa lata starszy od Nyi, a Nya od gówniaka, bo on nie miał wtedy dostępu do herbat.
Kaj miał moc ognia, bo Karton miał złą moc ognia, a Rej miał dobrą moc ognia. Maja była zieloną po ojcu.Teoria pokoleń 2, Sójek
Maja urodziła Gumiaka, a Miska urodziła Kaia, ale miała podejrzane zwoje i wiedziała, że Gumiak ma być zielony. Karton trafia do Krainy Cieni, a Miska podmienia swe dziecko z dzieckiem Majki w szpitalu. Dwa lata później urodziła się siostra Kaia, która tak naprawdę jest biologiczną siostrą Gumiaka, także ona miała być zielona. Kajek i Płacha dorastali, Ironman i Majka se poszli, takie tam. Gumiak też dorastał, ale Miska skądś wytrzasnęła coś w rodzaju ostrza czasu cofania, albo Nadusia wypuściła, (w 6s sezonie powiedziała: "gdybym tylko miała trzy życzenia i mogła to cofnąć", co dowodzi, że musieli się już spotkać, a Miska wypowiedziała wszystkie życzenia) bo chciała być młoda, ale na krótko przed pilotarzowym sezonem przypadkowo Gumiaka odmłodziła. Żeby pozbyć się pytań pokroju: "Czy twój syn nie był starszy?" wywaliła go do Niegrzecznych Chłopców i jedyną osobą, która o tym wiedziała jest Deawoo. Sprzedał on swoim kretynom jakąś bajeczkę, że Gumiak jest synem Kartona i siedzi w Szkole Dla Niegrzecznych Chłopców, dlatego oni coś już o tym wiedzieli. Po pewnym czasie sprzęt Miski się zepsuł i coś w nią wystrzelił co ją postarzało, ale Gumiak był w innym miejscu to został maluszkiem. Kiedy się spotkali Miska nie zdziwiła się, że jest jakiś starszy, a Jeleń jej nawet nie poznał, a pewnie ją pamiętał, bo zapamiętał pierwszy dzień w Niegrzecznych Chłopcach. Ale pamięta ją jako młodszą. Kajek ma po Kartonie złą moc ognia. Następny dowód, że Kai jest synem Kartonka: albowiem odziedziczył po nim trochę jadu Pożeracza i robią mu się czerwone oczy (patrz sezon 4 (Ostatni Element) i 11 (lód, kiedy odzyskał moce), gdy osiągał pełnię możliwości, jego oczy świeciły na czerwono, a reszty na niebiesko). Maja jest zielona po matce i wodna po ojcu (w sensie dałam tu tego planowanego przez twórców mistrza wody, Lara, który jest blond, ma allel aa (homozygota recesywna), więc Maja pewnie ma Aa (heterozygota) i Ironman też. Dzięki temu zyskujemy 25%, że dziecko ich będzie blond. Jeśli chodzi o matkę Majki, to ma albo ciemne włosy, albo czarne, a na pewno takie niejasne (jak już, to jest naprawdę znikome prawdopodobieństwo, by była blond), jest homozygotą dominującą (AA) lub heterozygotą. No ruda na pewno nie, bo Majka nie jest blond (rudy kolor włosów dziedziczy się w prosty sposób: jeśli oboje rodziców jest rudych, dziecko też. Każde. Jeśli jeden rodzic jest rudy, a drugi ma jakikolwiek inny kolor włosów, to żadne z dzieci rudowłose nie będzie. Chyba, że w następnym pokoleniu. Jeśli żaden z rodziców nie jest rudy, ale jedno z nich jest blond i jest w rodowodzie osoba rudowłosa, np. dziadek czy ciotka, to dziecko (jeśli dostanie podwójną kopię genu odpowiadającego za blond) będzie rude). Ogólnie to losowe, ale jest też prawdopodobieństwo, że tak było i mi drzewek nie psujcie. Uwielbiam genetykę).Nyada nie przekazała mocy dalej, ponieważ się w wodę zamieniła, ale pewnie miała jakieś rodzeństwo, czyli wychodzi na to, że Płaszczka i Gumiak nie są spokrewnieni z Nyadą w linii prostej, tylko to jest siostra ich ileśpra babci lub ileśpra dziadka. Tu macie taki przykład jak, dajmy na to, Lloyd. Kontroluje power, ale może też przekazać potomstwu moc wody.
Wiem, nieco chaotyczne.
CZYTASZ
Ninjago - teorie prawdziwe
FanfictionMamy zaskakujące informacje drzewkowe, wiekowe i różnorakie inne wytworzone naszymi, scharatanymi przez więzie... szkołę, umysłami.