Miesięcznica Miasta Ninjago

54 5 1
                                    

S- Sójek
P: Pietruch

S: W 5 sezonie Ninjago była susza, a w Japonii jest nie mokro wtedy gdy jest zima. Po za tym w pod koniec obchodzą nowy rok.

P: W 13 było pełno pomarańczowych liści więc wtedy była jesień.

S: W specjalnym był chyba 15 sierpnia, bo wtedy jest Święto Umarłych, podobnie z początkiem 8, pora deszczowa jest od czerwca/lipca do września (a tam lało 2 razy), w klubie karaoke prawdopodobnie świętowali urodziny Kaia i Lloyda, a to blisko od Dnia Umarłych więc można założyć, że Gumiak i Kajek mają urodziny pod koniec sierpnia lub we wrześniu, a Jay ma w pierwszej połowie grudnia. Ta herbatka Dni Przyszłych dorasta osobę do wieku, w którym była wcześniej. Jeleń miał wcześniej więcej lat niż na początku 1 sezonu. To musi mieć coś wspólnego z Miską, bo jak go spotkała w muzeum to się nie zaskoczyła, że nie jest mały. Ona wie ile Gumiak ma lat. A Kajek się wkurzał, że tam podostawali na urodziny (podkreślił, że na urodziny) machinerie, a on nie, co podkreśla, że ma urodziny wtedy gdy Gumiak. W sierpniu spadają liście, więc jest to 12 (padało) i początek 13 sezonu. Huragany są od maja do października, najwięcej w sierpniu i wrześniu. Możemy przyjąć, że 6 sezon to sierpień, tak początek.
W 5s było powiedziane, że jest nowy rok

W Ninjago Decoded powiedzieli, że program Sójka wydał 74 odcinki i 1 specjalny. Zakładając, że transmisja była co tydzień to cały program trwał jakieś 17 ¼ miesiąca. Czyli mniej więcej taka jest odległość między 3 a 4 sezonem, odejmujemy 6 dni, bo sezon się zaczął gdy był odcinek z Cathy. Możemy trochę dodać na początku, więc to będzie 17 ½ miesiąca. Tak szacując.

W "Dziecinadzie" z drugiego sezonu wydaje się, że noc jest bardzo krótka.

pilotarzowy - sierpień/wrzesień
sezon 1 -
sezon 2 - od razu po 1s, czerwiec
sezon 3 - koniec października/początek listopada

sezon 4 - połowa kwietnia?
sezon 5 - grudzień

sezon 5 - koniec stycznia i początek lutego
sezon 6 - koniec lipca lub początek sierpnia
specjalny - 16 i 17 sierpnia
sezon 7 - od 18 sierpnia

sezon 8 - od 16 sierpnia
sezon 9 - tak gdzieś wrzesień? 6 dni po 8

sezon 10 - gdzieś po 20 marca
sezon 11 - jest ciepło to lato, jakiś lipiec lub sierpień
sezon 12 - koniec sierpnia
sezon 13 - wrzesień
sezon 14 - koniec września
sezon 15 -

sezon 16 - rok po 15s

Odstępy to w następnym roku znaczy

Ninjago  -  teorie prawdziwe Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz