KS: Dr. kehta ha k aram kron aur khush rhon. Dono kam hy apny bas ma nhy hain. Ma bina emotion wali KS hy theak thy MS ny jazbaat seekha k kamzor kr dia ha. Pehly wali KS singh hoti to aram na sahi lakin khush to reh hy laity q k duty py rehti. MS sy behas kr un k orders na maan kr. Lakin ab na ma pehly wali KS rahi hon aur na hy ma khush reh skti hon apny thany sy dor reh kr. Kron to kron kia?
Aisy hy kuch din guzar jaty hain aur halat theak nhy hoti lakin KS does not tell anyone.
One day in thana MS Pj ko daikhti hain chup kr k baithy huye.
MS: Pj kia hua? Pareshan lg rhy hain.
Pj: MS Kj ko kuch ho gya ha. Aj kal larti nhy. Subha ki chai bhy khud bna daiti hain bina behas k.
MS: Pj daikh li jiye KS hy bnati ha na chai Kareena to nhy.
And MS smiles.
Pj: nhy MS Kj hy bnati hain aur aj kal shooting py bhy chali jati hain khamoshi sy.
MS: waisy kitny din ho gaye unho ny shikayat bhy nhy ki shooting ki aur thana any ki zid bhy nhy ki.
Pj: ma bta rhy hon MS kuch to ha jo wo chupa rhy hain.
MS: lakin wo kisi sy share bhy to nhy krti to pta kaisy chaly ga?
Pj: MS ap dono to aik dosry ko bina boly hy smjh jaty hona k agly k dimag ma kia chal rha haMS thinking: hum…… hum nhy wo hy hamesha smjh jati ha k hamary dimag ma kia chal rha ha. Hum to hamesha yahi smjhty hain k un k dimag ma maar pee thy chal rhy hgi.
Pj: MS kia soch rhy hain?
Itny ma Kareena aur SS aty hain aur Pj unhy apni fikar btati hon.
Kareena: mere ko bhy btany ka ha kuch. Lakin pehly senior sundari promise kro kuch nhy kaho gy
MS: aisi kia baat ha?
Kareena: pehly promise.
MS: acha promise ma kuch nhy kahon gy ab bolo.
Kareena: us din jb tum us area ma akely jata tb waha tumhari help jo krta wo kari amma. Ma nhy. Ma aur kari amma apni jagah change krta ta k wo tumhara help kr sky.
MS: iska mtlb us din jo hamain lg rha tha k wo KS ha wo sach tha?
Kareena nods in yes.
MS: Pj KS ko bulaen. Unho ny itna bara sach chupaya. Unho ny hamari aankhon ma dhool jhonka.
Pj: g MS.KS ati ha thany ma.
KS: g MS apny bulaya.
MS: g KS daad daini thy k apki acting skills ki. Kafi achy seekh gaye hain. Ab to shooting py masla nhy hota hoga na apko.
KS: kia frk prta ha k masla ho y ana ho movie to bn rhy ha na MS aur hum apna task bhy pora krny ki koshish kr rhy hain.
MS: lakin hamary orders manana abhy bhy apny nhy seekha. Hamain lga tha ap ma tabdeeli agaye ha. Lakin nhy hum ghalt thy ap kbhy bdal hy nhy skti. Ap kbhy hamary order aram sy maan jaen ho hy nhy skta.
KS: MS ab to hum shooting py ja rhy hain aur thany any k liye bhy apsy nhy kaha kitny din sy. Ab humny kia kr dia.
MS: ye bhy hum apko btaen k apny kia kia ha? Apny hamara yakeen tora ha. Hamari ankhon ma dhool jhonkny ki koshish ki ha. Hamain dhoka dainy ki koshish ki ha.
KS: humny……. Humny apko dhoka dainy ki koshish ki ha? MS ap janti hain hum aisa kbhy nhy kr skty.Due to stress image blur hony lgti ha KS ki. Lakin wo khari rehti ha.
MS: han apny. Kia wo ap ny thy jo Kreena bn kr aye thy us din? Kia apny khud ko hamary samny Kareena sabit nhy kia? Ye dhoka nhy to aur kia ha? Apny hamain disappoint kia ha KS.
KS: hum..n…y…… ko…I ….dho…kaAnd she fells unconscious.
YOU ARE READING
What If
General FictionRecreation of few episodes as per imagination. What if this had happened instead of the aired episode.