After todays episode:
KS: Ms apki wja sy aj us insan sy hamary husband ki burae ki.
Ms: ap waha gaye hy q thy?
Ks: kia frk prta ha? Apny konsa sun lia k hum kia kehna chahty hain.
Ms: apko apni pri ha is liye apny Kareena ko kam nhy krny dia. Ap smjhti q nhy k wo confession nikal laiti
Ks: Ms is ki wja sy already meri izat khatam ho chuki ha. Har kisi ki nazar ma KS mazak bn k reh gaye ha. Aur ap keh rhy hain k hum ghalt hain.
Ms: han ap ghalt hain
Ks: hum chalty hain Ms.
Ms: ab kaha ja rhy hain. Maafi maangy bina
Ks: nhy Ms ap jhuk skti hain democracy k agy hum nhy.
Ms: ap smjh nhy rhy wo wardi utar wa dy ga.
Ks: nhy Ms wo nhy utrwa sky ga. Q k wo to ap already cheen chuki hain hum sy.
Ms: Ks wo personal baatain hain baad ma ho skti hain.
Ks: nhy Ms ab koi baad nhy aur koi baat nhy. Usy wardi utarwani ha utarwa dy. Humny wardi hifazat krny k liye pehni thy lakin jb hum apni hy bnae hui izat ko mehfooz nhy rakh paye to faida is wardi ka. Utar jaye to guilt to nhy rhy ga na k hum farz nhy nibha paye.
Pj: ap kaisi baatain kr rhy hain? Ms sahi keh rhy hain.
Ks: Pj hum janty hain sirf hum hy ghalt hain baki sb theak hain. To bs isi liye hum ja rhy hain.
Cc: kaha ja rhy hain madam ap?
Ks: tum q poch rhy ho? Tum bhy to us k jado ma agaye na.
Ms: Ks ap ghalt smjh rhy hain Kareena ko. Usny kisipy jadoo nhy kia ha.
Ks: nhy Ms hum sb smjh gaye hain.Ks turns to Kareena and hugs her.
Ks: Mubarak ho tum jeet gaye. Sb tumhara ha siwae is wardi k.
K: kari amma aisa nhy ye sb tumhara people ma sirf guest.
Ks: nhy ye sb mere kbhy thy nhy bs wardi meri thy aur wo bhy tumny cheen li. Lakin wo ab tumhari bhy nhy rhy gy q k humny maafi mangny sy media k samny inkar kr dia ha.
Ms: ye apny kia kya? Aisy to job chali jaye gy apki.
Ks: chali jaye gy nhy Ms chali gaye. DSP sir ny hum nikal dia. Ye rha letter.
Ms: ye apny kia kya? Apny itni mehnat ki thy is jagah tk any k liye. Wo sb bhool gaye ap
Ks: apko ab yad aya ha wo sb. Tb q nhy yad aya jb ye kareena mehnat ka mazak bna rhy thy.
Ms: wo sirf seekh rhy thy. Apni movie k liye
Ks: us movie k liye jisma hum kaam kr rhy hain.
Ms: daikhiye KsKs cuts in between
Ks: Ms daikhny dikhany ka waqt khatam ho gya. Wardi nhy rhy to humny yaha reh k kia krna ha.
Ms: lakin abhy movie chal rhy ha
Ks: apko fikar movie ki ha hamari wardi ki nhy. Khair jb ye ap nhy pehchan pati k samny Ks khari ha ya K to mtlb ye seekh gaye ha sb
Ms: aisa nhy ha. Hamain apki wardi ki bhy fikar ha
Ks: Ms usny apny electric department k incharge ko kaha tha k dil py hath rakh k btae k usny imandari sy kam kia ha ya nhy. Aj ap dil py hath rakh k btaen k apko sirf isi baat ki fikar ha k hamari wardi jany ki wja sy K ko yaha sy jana pry ga jo ap nhy chahti.
Pj: ap aisy kaisy Ms py ilzam lga skti hain wo bhy apni hy behan ko ly kr.
Ks: Pj ilzam hota na to ab tk Ms sabit kr chuki hoti.
Ks: hum chalty hain ap sb sy bs aik request ha k Zindagi ma kbhy samby dikh jaon na to anjaan bn k nikal jaye ga. Kia ha na k is 5 foot k pathar ma thori si bhy movement hum nhy chahain gy. Baki koshish to hamari yahy hogy k hamari maut ki khabar bhy yaha tk na aye. Q k duniya k samny ap sb ko apni khushi chupa k rona hoga aur dukh zahir krna hoga. Hamary liye achy alfaz ka istemal krna hoga jo k ap sb k liye bht mushkil ha. To is liye is mushkil ma dalna hy q.
Ms: KS ap aisy kaisy keh skti hain. Ap janti hain ap is thany k liye, Pj k liye, Cc aur Santu k liye, K k liye aur khas kr hamary liye kia hain. Phir bhy aisa keh rhy hain.
Ks: g Ms bht achy sy jan gaye hain. Hum sb k liye aik mazak, zarorat ma kam any k liye SI, behan, senior, beti, dost aur kam nikal jany k baad dayan, nagin, pathar, yaha tk k insan bhy nhy hain.After that she left the thana for good.
YOU ARE READING
What If
Ficción GeneralRecreation of few episodes as per imagination. What if this had happened instead of the aired episode.