Arkadaşlar HarMonie sevmediğinizi biliyorum ama hikayeme daha çok uyuyor üzgünüm. :(
Benim shiplerle pek bağımlılığım yok sadece Neville ve Luna olmaydı ;(
Her neyse bu hikayede Harry ve Hermonie, Draco ve Ginny, Neville ve Luna olacak Ron şu anda bekar takılıyor :))) Şimdiden İyi okumalar...
Yıllar geçse de üstünden bu kalp seni unutur mu?
Harry dalgınca ayağa kalktı. Yanında uyuyan hamile eşine baktı. Hermonie yıllarca hem arkadaş hem eş olmuştu ona. Pek çok zorluk atlattılar birlikte. Ted'e anne baba olmaya çalıştılar küçük yaşlarında. Hermonie her zaman yanında destek oldu Harry'e her şeyi atlattı Harry onunla ama bir şey hariç...
Sirius'un ölümü herkes destek oldu Harry'nin iyileşmesi için herkes sarmaya çalıştı yarasını ama hiç iyileşmedi, iyileşemedi. Bazı geceler Hermonie ağlarken görürdü Harry'i. Sirius'un bir mezarı bile yoktu. Sanırım en çok buna yanıyordu içi Harry'nin. Hermonie'nin hamile olduğunu öğrendiğinde erkek olması için defalarca dua etmişti. Adını taşıyabilecek bir vaftiz torunu...
Harry ayağa kalktığında tarihe dönüp baktı. O tarih Sirius ölüm dönümü... Hiç ses yapmadan aşağı indi. Aşağı da Ted'in odasına baktı uyuyordu çok masumdu. Daha çok küçüktü bu çocuk. Sadece 5 yaşındaydı ve anne şefkatine ihtiyacı vardı. Hermonie ona bunu hissettirmeye çalışsa bile asla aynı olmuyordu. Remus'un endişeleri gibi kurt adam olmamıştı Ted annesi gibiydi. Harry Ted'in onla aynı kaderi paylaşmasından nefret ediyordu. Arada kendinden nefret ediyordu. Belki de onlar yerine ben ölmeliydim diye söyleniyordu. Sonra aklında ormanda Remus'la konuştukları geliyordu. Ted'e annesi ve babasının ne uğruna öldüğünü anlattıklarından eminim nedenini anlayacaktır gurur duyacaktır...
Sessizce çıktı evden daha sonra Black hanesine ışınlandı. Krecher hâla oradaydı. Harry'i görünce söylendi. Harry ona defalarca gitmesini söylemesine rağmen o bir Black değildi ki bu yüzden asla onu kovamamıştı. Daha sonra Draco bunu yapmıştı. Draco ile araları bir nebze daha iyiydi. Ginny ile evlendikten sonra daha da pekişmişti araları. Yine de Krecher'ın gidicek bir yeri yoktu. O yüzden burda kalmak zorundaydı. Harry hiçbir şey demeden önce etrafa bakınıp merdivenleri indi sonra o odaya gitti. Sirius'un yüzünün siyah bir yanıkla kapandığı oda. Sirius'un Harry'e ilk defa sırlarını bir nebze olsa da açtığı oda.
////////Eskiye dönüş////////
Harry= Nereye gittin peki?
Sirius= Babana...
Harry=...
Sirius= Potter'ların evi her zaman bana açıktı.
/////////////
Harry'de gider ve zor zamanlarında buraya sığınırıdı. Burda Sirius'a yakın hisederdi her zaman. Bu kasvetli ev belki kaç kişinin hayallerini aşklarını umutlarını söndürmüştü ama Harry'e iyi şeyler hatırlatıyordu bu ev...
Sonra fark etti ki hiç yukarılara bakmamıştı. Yukarı çıkmanın ne zararı olabilirdi. Hem hiç Sirius'un gençken kaldığı odayı görmemişti. Krecher'a seslendi. Yaşlı ev cini Krecher istemese de ona yardımcı oldu.