Hayalet

132 7 0
                                    

Sirius ve Harry Hogwarts'a gitti. McGonaggal'ın müdire odasına ilerledi. Harry şifreyi mırıldandı. Kapı ardına kadar açıldı ve merdivenler yükseldi. Harry yukarı doğru seslendi.

Harry= Profesör

McGonaggal= Harry hoşg-

Sirius= Hoşbulduk Minevra

McGonaggal= Sirius!??!

McGonaggal Sirius'a sımsıkı sarıldı ilk defa bu kadar mutlu gözüküyordu McGonaggal.

Sirius= Müdire olmuşsun Minevra

McGonaggal= Nasıl? Hayattasın

Sirius= Herkese anlatmam mı gerekicek

Harry= Evet

Sirius McGonaggal'a tekrar her şeyi anlattı. Aslında o da onun kadar şaşkındı çünkü ilk defa McGonaggal'ı bu kadar mutlu görüyordu.

McGonaggal= Tekrar aramıza hoşgeldin...

Sirius= Bana burda bir iş vereceksin değil mi?

McGonaggal= Öğrencilere haşırılık ve yaramazlık öğretmeyeceksen

Sirius= Tamam ama birkaçı için söz veremem

McGonaggal=??

Sirius= Mesela Teddy ya da Yeni doğan küçük Sirius

McGonaggal= O büyüdüğünde 50-60 yaşında olacaksın Sirius

Sirius= Çapulculuk için hâla genç bir yaş Minevra

McGonaggal= Pekala ne yapacaksın?

Sirius= Bilmem her konuda iyiyim seç bir şey

McGonaggal= İksir?? Profesör biraz yaşlandı

Sirius= Aaa hadi ama iksir benim işim değil.

McGonaggal= Peki KSKS Remus'dan sonra pek iyi öğretmen gelmedi.

Sirius= Bu olur bak o zaman anlaştık.

Sirius ve Harry aşağı inmek için arkasını döndüğünde McGonaggal Sirius'a seslendi. Sirius arkasına döndüğünde gülümseyerek konuşmaya başladı.

McGonaggal= Seni özlemişim Patiayak

Sirius= Bende seni Minevra

Sirius bundan epey etkilenmiş gözüküyordu ya da aşağıda eski dostu ile karşılaşma fikri onu germişti. O sırada Harry elindeki parşomene baktı. Bu fikir mantıklı gelmişti ona Bi anda yemin ediyorum ki hayırlı şeyler düşünmüyorum dedi. Harita birden açıldı. Harry şaşkınlıkla gülümsedi. Sirius buna anlam veremedi.

Sirius= Haritayı biliyorsun niye bu kadar şaşırdın ki Harry?

Harry= Ben sadece 5 yıldır açılmamış ve silinmişti. Hepiniz öldünüz yani Remus'un öldüğü gece harita kapandı ve üstünde muziplik tamamlandı yazmıştı ama şimdi sen varsın ölmedin ve harita açıldı.

Sirius= Bu James'in fikriydi bu kadar genç öleceğimizi tahmin etmemişti. Sadece torunlarını görür ve onlarda haritayı kullanır sanıyordu.

Harry= Bak ordalar Hufflepuf ve Griffindor salonlarının arasındaki koridorda...

Harry onları gördü ve arkasından seslendi. Remus'un hayalet bedeni oraya doğru giderken yani Sirius'u görüp durdu.

Remus= Bu da kim?

Sirius= Aylak beni tanımadığını söyleyemezsin.

Remus= Harry bak o öldü biliyorsun değil mi?

ÖLÜM PORTALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin