2

212 17 21
                                    

Bir kaç açıklama
Yn bisex
Gay sakasi bol
Ömere asik oldugundan emin degil takıntı sanıyo
Bu kadae bb

Ömer sabah kalkıp elini yüzünü yıkadı üstünü vb giyip yurttan çıktı. Ayhan zaten ödevlerini yapmıştı. Ödev yapmadığı için memnun bir şekilde sınıfa giderken yan sınıftan seslerin geldiğini duydu. Kapı yarım açıktı. Kapının yanında durup dinlemeye çalıştı.

-ömer benden daha mı iyi?
~evet, başka soru?
-cidden bu kadar değersiz miydim?
~evet, başka soru?
-Sana inanamıyorum o kadar peşinden koştum o kadar arkandan ağladım senin yaptığın bu mu?
~Arkamdan mı ağladın? PSMSSPDÖSLSİXÖ Ben ağladım senin arkandan! Düşmanıma sığındım ya yardım etmesi için! Ama sen gittin tabi orospuluğunu bırakmadan erkek peşinde dolaştın! Eğer şuan sana karşı soğuksam senin sayende.
-Ama-
~ANAN AMA OROSPUXOCU!
-Tamam sakin ol hatalıyım ama lütfen bana geri dön onla olmana dayanamam.
~Bu laflar tanıdık bir yerden... Şansa bakar mısın ya aynısını BEN SÖYLEMİŞTİM SANA!
-Lütfen sana deliler gibi aşığım!
~Ben olsam bende kendime aşık olurdum.
-Yn lütfen bırakma beni...
Yn:Yaramiye orospu.

Ömer adım seslerinin yaklaşmasıyla hızlıca sınıfa girdi. Tam yerine oturduğunda yn sınıfa girdi.

Y:Günaydın!
Ö:günaydın!
Y:ödevi yaptın mı?
Ö:evet, sen yaptın mı?
Y:Yoookkk! O yüzden ödevi verir misin kendiminkine geçireyim.
Ö: tamam, al.
Y: teşekkürler!

Ömer çantasından 2 kitap çıkarıp ynye verdi. Yn yerine geçip ödevi geçirmeye başladı. Sınıf yavaşça dolarken yn ömere kitaplarını verdi.

Y:teşekkürler tekrardan!
Ö:bir şey değil.

Öğle arasına kadar düzgünce derslerini işlediler. Öğle arası zili çalınca yn ve arkadaşları hızlıca aşağı indi. Ömerde Mehmetle indi. Ardından yanlarına melehatle onun saçlarına benzer bir şekilde saçları olan bir kız daha geldi.

Melehat:merhaba! Nasılsınız?
Mehmet:iyi,siz?
Melehat:iyiyiz bizde. Şey yanınıza oturabilir miyiz?

Mt=melehat
M=mehmet

M:ömer için sorun değilse olur.

Ömer konuşmak istemediği ama aynı zamanda diğer kızıda tanımak istediği için kafasını evet anlamında salladı.(yn var ne güzel onu tanı.)

Mt:Ömer sen Elifnazla tanışmamıştın değil mi?
Ö:hmhm
Mt: bu elifnaz bizim sınıfta zaten. Elifnaz bu ömer oda yeni geldi biliyorsun.
E:(e demeyin bana) hobilerin neler?
Ö:Müzik falan.
E:bende çok severim müzik dinlemeyi.
Ö:...
Mt:eee enişte senin hobilerin neler?

Elifnaz melehati alttan dürtüp mehmete gülümsedi. Bunu sadece ömer fark etmişti.

M:öyle çok bi hobim yok.
E:ee enişte kitap okur musun?

Bu sefer Melehat elifnazı dürttü. Ömer bunu fark etmiş ve rahatsız olmuştu.

Ö:enişte demesen?
E:tamam enişte.

Ömer gözlerini devirip yemeğine devam etti. O sırada yn ve arkadaşları ayhana suikast düzenliyordu.

Y:bak şimdi niyir sen ve elifnaz (bubaska) ayhanın dikkatini dağıttıcaksınız. Sonra asude gelip ayhandan para isticek. Ayhan para olmadığını göstermek için kollarını açınca arkadan sarılıp hediyesini vericem. Hazır mısınız?
Hepsi:hazırı kaptan!

Dediklerini yaparken Ömer onları izliyordu. Yn ayhana arkadan sarılıp hediyesini verince yemeğine döndü. Neden kıskanmıştı? Tabi ayhanın ciyaklayıp ynyi itmesini görmemişti. Ayhan hediyeyi alıp açtı. Manga ve ayraç. Ayhan teşekkür edip sınıfa gitti. Ömerde yemeğini bitirip Melehatlerin sohbetini dinlemeye çalıştı.

Ynxporçai ama benim hayattanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin