Chodily jsme spolu a vše bylo tak fajn :).
Bylo před Vánocemi a my jsi ve škole dávaly dárky a tak'))
Bylo to fajn.. Dostala jsem jich hodně a také hodně koupila :D.
Ten sami den jsme šly s ,,mim''klukem k nám kde jsme byly sami...nó.. Nakonec se nestalo Tamto :D...tak nějak divně... Nó..
Prostě jsem hned potom odešla za kamarádkami a ujistit se, že nejsem v,, tom'':DDD (nebudu rozebírat co se stalo a co ne :D).
Potom jsme si psaly a psaly a myslela jsem si že je to v pohodě... Netrvalo dlouho a po Vánočních prázdninách jsme se rozešli....
Zase -,- :"(
Jenomže ani ne po měsíci se hase začal chovat jako že spolu chodíme. Skončilo to tak. Že mi napsal něco jako : ať nedolejzam
Říkala jsem si: to si dělá pr*el .
On si začal ne já....
Netrvalo dlouho a bylo toho na mě moc... Skola,kamaradi,kluci,rodina..
Začala jsem zkoušet to co celkem dost lidí.. Párkrát jsem se porezala...
(teď už mám jen jizvy..)Nedávno jsem si začala psát s jedním moc fajn klukem.. ")) znám ho už déle... Ale to nevadí...
Dřív jsme se moc nemuseli ale bylo to fajn jsi s ním začít povídat :) .
Já se do něj nejspíš zamilovala říkala jsem kamaradkam").
Jenomže pak jsem si s ním začínala chtít psát víc a víc...pak jsem se kvůli tomu pohádala se svojí nejlepší kamarádkou... A radsi bych ztratila jeho než ji... Ale bojím se že ji je to už nejspíš jedno... Kvůli ní jsem brečela víc než kvůli komu jinému.....
Jenomže se mi do toho zamotaval kamarád, který je o rok starší a chodí k nám na skolu.... Zná toho fajn kluka a ptal se ho i jestli ne chce a tak.. Ale to je teď jedno....on se do mě zamiloval a já miluji jeho kamaráda...
Je to motanice :D :/
Každopádně jsem toho ztratila za poslední dva týdny hodně.. Potřebuji aby mi moje něj. kamarádka odpustila říkám si pořád... Ale bojím se že to už se nestane...
Ten,, fajn" kluk mj neodepisuje....
Už nevím jak dál říkám si pořád...