ÎN LUMEA ÎNGERILOR:
Mă trezesc somnoroasă. Mă îmbrac și mă duc jos la mama.
Mama: Bună dimineața!
Rose: Bună dimineața. Ce mâncăm azi?
Mama: Ce vrei.
Rose: Mai avem lapte cu cereale?
Mama: Da, dar mănâncă repede că în jumătate de oră mergem la muzeu.
Rose: Iar vrei sa ma iei cu tine? Nu-mi place acolo. Toată lumea face mișto de mine doar că am 11 ani.
Mama: Scuze dragă, promit că în weekend nu te mai iau. Acum, du-te în mașină că vin și eu imediat.
Rose: Bine...Mă duc în mașină și o aștept pe mama. Trec 5 minute, 10 minute, 20 de minute și în sfârșit apare.
Rose: Ce ți-a luat atât? Hai odată!
Mama: Scuze, am avut niște treabă.
Rose: Mda. Tu mereu ai treaba.
Mama: Nu spune asta.
Rose: Bine, bine... Hai să mergem.Ajungem noi la muzeu unde mama mă lasă să conduc niște vizitatori. Când ea are treaba mă mai lasă pe mine. Problema era că acei vizitatori erau colegii mei de la școală. Toți în afara de mine.
-Bună! le spun eu la toți și încep să râdă.
-Ce faci Rose? Muncești la 11 ani? spune Lucas râzând.
-Mda... Vreți sa vedeți muzeul sau nu?
-Hai sa mergem.Știam toate legendele obiectelor din muzeu de la mama. Când eram mică mereu mi le spunea. Dar cea mai interesantă mereu mi s-a părut cea a lui Destructo. Este Zeul distrugerii. Se spune că voia să aducă sfârșitul lumii dar a fost oprit de Leea. Zeița adevărului. Ea l-a închis într-o lampa și a sperat că nimeni nu îl va mai deschide vreodată. Este cel mai periculos zeu dintre toți. Se spune că cel care va aprinde lampa, îl va elibera pe Destructo și acesta va distruge lumea. Mereu am fost fanul legendelor, și chiar le credeam. Dar asta, parcă era prea exagerata. Le spun legenda colegilor mei când ajungem la lampa blestemată și aceștia încep să râdă.
-Dar de ce nu o aprinzi? Nu ai vrea să vedem cum iese "Destructo" din ea? spune Marc cu răutate.
-Ăm. Nu... Eu... Ăm...
-Haide. Ce ar putea să se întâmple? spune Lila.
-Okey... Cred...M-am lăsat păcălita de colegii mei. Mama mereu îmi spunea sa nu care cumva sa ma ating de lampă. Dar vorba lui Lila, ce se poate întâmpla?
Iau un chibrit și o aprind. Dintr-o dată o ceață groasă se întinde în tot muzeul.
Se aude de nicăieri o voce groasă.-CINE ÎNDRĂZDEȘTE SA APRINDĂ LAMPA BLESTEMATĂ???
Ceata trece lăsând o liniște în urma ei. Mă întorc către colegii mei și toți... erau înghețați! Și mama lafel... Ce fac acum? Pe mine de ce nu m-a înghețat? Încep să plâng pentru mama până se aude o altă voce de data asta subțire, dar totuși masculină....
CITEȘTI
ÎNGER ȘI DEMON
FantasyLisa și Rosè sunt gemene despărțite la naștere. Lisa este demon, iar Rosè este înger. Părinții niciodată nu le- au spus această poveste. Dar la un moment dat, surorile se întâlnesc. Cum vor reacționa?