În vizita la zei...

5 1 0
                                    

-Hey! Tu... Tu ai aprins lampa???
-Ăm... Da...

Era... Un pescăruș? Ce să caute un pescăruș în muzeu? Și de ce vorbește?

-Ăh. Copilă naivă. De ce ai aprins lampa? Nu știi legenda? Acum Destructo e liber și poate distruge lumea dacă găsește cele 3 chei ale adevărului.
-N-am... Și ce putem face?
-Ce sa facem? Stai. Cum de tu nu ai înghețat?
-Asta m-am întrebat și eu.
-Să nu-mi spui că tu ești aleasa.
-Ce aleasă? Despre ce tot vorbești?
-Ăh. Haide. Îți explic pe drum.
-Știi că nu voi merge cu un pescăruș care vorbește nu?
-Vin-o odată și taci!
-Okey...

Pornim la drum. Nici nu știam unde mergem...

-Îmi spui odată cine e aleasa aia despre care tot vorbești?
-Ăh. Bine. De unde să încep?! Asculta cu atenție.

Acum 2000 de ani, Leea, Zeița adevărului, l-a închis pe Destructo în lampă. Asta știi. Iar Leea, fată deșteaptă, a ales două fete, ambele fiicele a doi zeii, să salveze lumea în caz de cineva aprinde lampa blestemată. Și se pare că tu ești una din acele fiice. Acum, mergem să-ți găsim partenera cu care vei salva lumea. Dacă reușești.

-Si de unde știe toate astea un pescăruș?
-Am fost și eu zeu la un moment dat, să știi.
-Dar cum te cheamă? Nici nu te am întrebat.
-Tj. Pe tine?
-Rose.
-Ok, Rose. Acum, să mergem să ți găsim partenera.

Mergem noi vreo 10 minute până când dăm de o fată cred de vârsta mea ce aștepta în fata unui portal.

Tj: Haideți fetelor. Faceți cunoștință că nu avem prea mult timp la dispoziție.
Rose: Bine gata. Eu sunt Rose. Tu?
Lisa: Eu sunt Lisa. Tu ești partenera mea, nu?
Rose: Da.
Tj: Deci, vă explic repede planul, ok? O să vă dau două brățări fiecare cu câte 9 diamante. Pe zi, dispare câte un diamant. Aveți la dispoziție 9 zile să salvați lumea. Dacă toate diamantele dispar și voi încă nu ați reușit, Leea a ales greșit super eroinele care ne-ar putea salva lumea. Ok?
Rose/Lisa: Ok.

Ne dă două brățări cu 9 diamante fiecare. Ne băgăm în acel portal la care ne-a așteptat Lisa și ajungem într-o lume ciudată. Erau cai cu aripi, oameni cu 3 picioare, sau cine știe ce aveau ei.

Lisa: Dar unde mergem Tj? Ce e aici?
Tj: Lumea zeiilor. Avem nevoie de ajutor să găsim cele 3 chei ale adevărului. Cheile Leei. Cu ele vom descuia armele supreme și vom reuși sa-l băgăm pe Destructo înapoi în lampă.
Rose: Păi să ne grăbim.
Lisa: Da.

Mergem noi ce mergem, și ajungem la un palat. Intram înăuntru unde erau nu știu câți zei ce parcă ne așteptau.

Zeul încrederii: Ce vă aduce aici muritoare de rând? Și tu Tj.
Tj: Destructo. A fost eliberat.
Zeița sinceritătii: Poftim?
Tj: Da, ați auzit bine. Si ele îl vor învinge.

Toți zeii încep să râdă.

Zeul teleportării: Tj, știi că-s doar niște copii, nu? Fără puteri magice, fără nimic.
Tj: Ne ajutați sau nu?
Zeița creării: Fiti atenți. Prima ghicitoare a cheii cu numărul unu, ci anume, cheia sincerității. Ghicitoarea de vreți sa aflați, caii cu aripi să-i întrebați.
Tj: Mulțumim! Dar mai avem o întrebare.
Zeul credinței: Spune Tj.
Tj: Am vrea sa stim ce zei sunt tații fetelor.
Zeița binelui: Păi, tatăl Lisei a fost Zeul păcii.

Lisa: Wow. Tatăl ceresc, nu?
Zeița binelui: Da. Iar tatăl lui Rose a fost Zeul Oglinzii.

Ehh. Ce interesant a fost tatăl lui Lisa pe lângă al meu. Oglinda? Ce e atât de interesant la o oglindă? În fine. Trebuie să salvam lumea. Nu avem timp de prostii din astea.

Ne luăm la revedere de la zei și pornim spre caii cu aripi, pentru a afla ghicitoarea ce ne va duce la prima cheie de care avem nevoie...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 27, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ÎNGER ȘI DEMONUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum