HAPPY BİRTHDAY NARUTO'M!!!!
🎉🎉🎉🎉🎉Eheheh!!!
Okumaya başlayın, sonra konuşalım!
İyi okumalar okur-chanlar!!!
------------------(. ❛ ᴗ ❛.)------------------
Naruto odadan kapıyı çarparak çıktı ve loş koridorda sert adımlarla yürümeye başladı. Üstü başı dağılmış gözleri kıpkırmızı olmuştu. Asker botu gibi olan ayakkabısı her adımında daha fazla ses çıkararak kulaklarını çınlatıyordu. Birkaç koridor böyle yürüdü ama sanki duvarlar üstüne üstüne geliyor gibiydi. Gerçi bu şeylerin hiçbiri onun umrunda değildi. Sonunda geniş, aydınlık ve bütün öğrencilerin toplandığı, ana kapının bulunduğu danışmayı gördü.
Onun geldiğini görenler suspus oluyordu. Karşıdan Naruto'ya doğru hızla ilerleyen biri görüldü. Koyu kahverengi saçlı, beyaz tenli, gayet endişeli görünen genç ile Naruto danışmanın önünde karşı karşıya gelince Naruto sinirle karşısındaki gencin suratına tokadı geçirdi. Tokadın sesi yankı yapmıştı. Kimseden çıt çıkmıyordu. Kimse neden yaptın, demiyordu. Kimse o gence yardıma gitmiyordu.
Birkaç uzun dakikadan sonra bir adamın o iğrenç sesi duyuldu. "Merhaba, Uzumaki Naruto! Kız mısın, erkek misin tam olarak anlayamasam da Sai ile çıkmandan kız olduğun anlaşılıyor." Herkes sesin geldiği dev ekrana baktı. Ekranda, karanlıkta oturan bir adamın bacakları ve deri eldivenli elleri gözüküyordu. "Annen ve baban öldüğüne göre nasıl bir oyunun içinde olduğunu öğrenmişsindir... Evet! Haklısın! Onları ben öldürdüm! Diğer Uzumakiler ve Namikazeler gibi." Naruto'nun dudaklarından çıkan ağır küfür herkesin kulağına ulaştı. "Seni elime geçirirsem-"
"Abini ve küçük kız kardeşini de öldürdüm. Bir de annenin karnındaki doğmamış kardeşini." Adam kahkaha attı. Naruto tir tir titremeye başladı. Ağlamamak için kendini o kadar çok zorluyordu ki gözleri yanmaya, vücudu değişik tepkiler vermeye başlıyordu. Oradaki herkes şaşkınlıkla olanları izliyordu. Bazıları Naruto için üzüldüğünü yanındaki arkadaşına fısıldıyordu. Adam kahkahasını bastırarak elini havaya kaldırdı. Alaycıl sesiyle "Birazdan ekrana gelecek görüntüden önce ne kadar zevk aldığımı anlatamam. Senin vereceğin tepkinin de en az o kadar zevk vereceğinden eminim." dedi. Ekran karardı ve bir süre sonra bir görüntü yavaş yavaş ekranda belirmeye başladı...
(...)
"Lânet olası büyük göğüsler!... NARUKO!!!" Naruto okul formasının sıkılıdığından aşırı belli olan göğüsleri ile uğraşıyordu. "Tanrım! Ne yapsam küçülürsünüz?!" Arkasından bir kıkırtı sesi duyuldu. Aynaya baktığında Naruko'nun kapının aralığından ona baktığını gördü. Uzun sarı saçlı kız içeriye girdi ve ondan sadece dakikalarla büyük olan ablasının karşısına geçti. "Millet göğsümü nasıl büyütsem, diye düşünür; sen nasıl küçültsem, diye düşünüyorsun! Bence bu hiç adil değil!" Naruto dudak bükerek kaşlarını çattı. "Sanki ben istedim böyle olmasını?! Ayrıca düz göğüslü olman benim suçum değil! Şimdi bana yardımcı ol!"
"Tamam, kızma ya!... Verdiğim sütyeni taksana o belli etmiyordu." Naruto sıkıntıyla ofladı. Çekmeceden hafif yırtılmış, beyaz bir sütyen çıkardı. Naruko hemen sütyeni elinden aldı. "Ne oldu buna?! Ben bunu geçen dönemin ortasında almıştım!" Naruto aynanın karşısına geçip formanın düğmelerini açmaya başladı. "Bilmiyorum... Geçen dönem gayet rahat ettim ama bu sabah takmayı denediğimde yırtılıverdi." Naruto gömleği bir kenara attı. Atletin altında kalan sütyeni Biraz daha yukarı çekti. "Tanrım! Bir insanın göğsü üç ayda bu kadar büyür mü?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELİRSİZ (Askıda)
Fanfiction(YAZARIN YEDİ SÜLALESİNDEN NASIL GİRİLİR, OKU.) (Yazarın Geri Dönmeye Çalıştığı Bir Kitap, Biraz Da Cringe.)