Bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz.
Mutltimedia: Doğa'nın kıyafeti
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏"Kalksana yataktan maal.."diye başımda dikilen Derin'i duymamazlıktan geldim ve yatağıma iyice yayılmaya başladım. Üzerimde ıslaklık hissedince birden yataktan fırladığım gibi yere yapıştım.
Salak Derin üzerime nar suyu dökmüş bizim normal olmadığımızı burdan anlamışsınızdır neyse.
"Ne diye döküyorsun üstüme nar suyunu nasıl çıkıcak şimdi bu hem en sevdiğim pjamamdı..."diyerek yerden kalktım. Derin'e doğru yürümeye başladım. Ben Derin'e doğru ilerlerken oda geriye geriye gidiyordu. En sonunda odamın kapısına çarptığında kapıya dönerek "Bunu buraya kim koydu amına koduğumun mimarı" diye homurdanmaya başladı. "Birazdan Poyraz geleceği için dua et yoksa seni döverdim." dedim işaret parmağımı Derin'e doğru sallayarak. Banyoya yöneldim. Biraz duş alsam fena olmazdı aslında. Bu arada ben kimim diye sorarsanız ben Doğa 18 yaşındayım. Ailem yok bir yangında ölmüşler sadece ailemden abim Göktuğ var haa bide abimin arkadaşı Poyraz abi var çok tatlı, abim dil eğitimi için sürekli yurt dışına gidiyor abim Poyraz abiye "Doğa sana emanet gözün gibi ona bak benim yokluğumu aratma erkek sinekleride yaklaştırma eve erken gelsin kardeşim " diyor .Tabi Poyraz abi durur mu hemen "Sen merak etme kardeşim gözüm gibi bakarım ben ona" diyor ve bu sinirlerimi bozuyor sanki kendime bakamıcam belki yemek yapmasını bilmiyorum diye ölcek değilim yanii .Banyodan çıktığımda dolabımın karşısına geçtim. Siyah straplez tişörtümü,beyaz şortumu ve çiçek desenli şortumdan kısa ceketimi giydim. Ceketimin kollarını kıvırdım. Ayağımada siyah topuklu ayakkabımı giydim. Babam bize miras bıraktığı için rahattık abimle.
Ben merdivenlerden inerken zil çaldı. Elime telefonumu alıp kabımın arkasına bir miktar para koyup kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açtığımda ise Poyraz'ı kapının pervazına yaslanmış bir şekilde buldum. "Hoşgeldin Poyraz ab..." cümlemi tamamlamadan Poyraz abi bana "Ben senin abin değilim,bana abi deme " diyerek bağırmaya başladı. "Bir daha benle konuşma o zaman abim hariç erkeklerle konuşmam yasak nede olsa." diyerek kapıyı suratına kapattım. Ağlayarak odama çıkmaya başladım.
Odama girdiğimde kendimi yatağımın üstüne bıraktım.Biraz ağladıktan sonra yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı. Kendimi zorlamayarak gözlerimi kapattım.
***
Gözlerimi açtığımda kendi odamda olmadığımı fark ettim. Yataktan kalktığımda ya da kalkmaya çalıştığımda yatağa geri düştüm çünkü belimdeki el beni bırakmıyordu. Arkamı döndüğümde Poyrazla karşılaştım. "Poyrazzzz.." diye bağırmaya başladım. Poyraz bu sırada zıplayarak yataktan düştü. Ben durur muyum hiç gülmeye başladım. Poyraz bu sırada yorganı çekip benim yere düşmemi sağladı. Poyraz bana gülerken üstüne zıplayıp yastığı kafasına bastırdım. Poyraz benden kurtulmaya çalışırken beni yere itip üstüme çıktı biraz böyle kaldıktan sonra kafama yastıkla vurmaya başladı. Bende onun altından kalkmak için cebelleşiyordum. Birden yastık patlayarak içindeki tüyler döküldü. "Poyraz durr üstüm batıcakk" diyerek Poyraz'a vurmaya başladım. Poyraz ellerimi tutup başımın yanına koydu."Özür dilerim Doğa seni kırmak istemedim zamanı gelince öğreneceksin sadece bana abi deme tamam mı?" dedi o zamanı iple çekiyor olacağım."Tamam " dedim."Poyraz ab.. Amann Poyraz açım ben yemek yap banaa." dedim. Poyraz gülerek "Tamam Doğacık" dedi sinir oluyorum bunu demesine bende Poyraz'a dönerek "Banyo ne taraftaydı Poyrazcık" dedim Poyrazcığı uzatarak. Odanın içindeki bir tane kapıyı gösterip homurdanarak odadan çıktı.