1.bölüm

111 6 3
                                    

Sonunda japonya'ya geldiğime inanamıyorum,bu mesleğimdeki en büyük iş olacak.Buraya alışmam biraz zor olacak ama sorun değil

Havaalanından çıktım ve kiraladığım eve geldim 1+1 küçük bir evdi ama sıkıntı değil zaten eğer görevimi yerine getirebilirsem terfi alacağım o zaman kendime güzel bir ev kiralarım şimdi yapacağım tek şey bütün gece uyumak çünkü yaklaşık 28 saattir ayaktayım sabahta işe giderim

Sonraki gün

Sabah erken kalktım üstümü değiştirdim ve kahvaltı yapmadan evden çıktım çünkü biraz gezmek istiyordum biraz gezdikten sonra departmanı sonunda buldum.Ve içeri girdim

(Tanışmayı falan boşverin)

1 hafta sonra

-Naoto:bence artık bonten hakkında herşeyi biliyorsun,hazırsan 2 gün sonra başlıyorsun

-Elise:elimizde olan bilgiler çokta işe yarar bilgiler değil zaten o yüzden ezberlemem daha kolay oldu fakat geçmişleri hakkında bir bilgi var mı?

-Naoto:Polisin elinde çok bir bilgi olmadığı doğru sana sadece benim bildiğim birkaç şeyi söyleyebilirim fakat sadece görevin bu olduğu için.

(Bu arada Naoto aslında poliste bir nevi dedektif olarak çalışıyor orjinal mangadada bundan bahsediliyordu)

-Elise:pekala,benim ihtiyacım olan geçmişlerinden bir parça.Bu onlara yaklaşabilmek için yeterli olacaktır.

-Naoto:aslında geçmişleri ile ilgili fazla bilgim yok sana bildiklerimin hepsini değil sadece bilmen gerekenleri söyleyeceğim çok fazla şey bilmen şüpheli gözükür.

-Elise:Tamam...

-Naoto:Öncelikle yöneticilerin hepsi eski çete üyeleri sana sano ile bir bilgi vermeyeceğim onun hakkında tek bilmen gereken onun tehlikeli olduğu.
-İşletmecilere gelirsek haintani kardeşler,onların zabıkasında küçüklerinden beri bir sürü darp,adam öldürme gibi suçlar var.
-Kokonoi hajime,idareci.Bonten'deki bütün para akışlarını o sağlıyor onun yanında ise danışman takeomi akashi var onunda bu seri cinayetleri planladığını düşünüyorum bilmen gerekenler bu kadar.

-Elise:Bu bilgiler yeterli olacak mı bilmiyorum ama elimden geleni yapacağım.

-Naoto:Öyleyse iyi şanslar,Unutma bu operasyon 1-2 ayda bitecek bir operasyon değil ne kadar yavaş o kadar iyi.

-Elise:...

2 gün sonra(operasyon günü)

Plana göre bu saatlerde bu mekanda bonten'den birileri oluyor eğer bu mekanda durup birilerinin dikkatini çekersem bonten'in içine girebilirim üstümde dinleme cihazı var fakat dinleme cihazını biri beni bonten'e alınca çıkartıp bir yere atacağım sonuçta bir suç örgütü üstündeki herşeyi inceler.Morgdan bir suçlunun cesedini verdiler bana tam bontenden birileri geçtiği anda ona sıkmam gerekiyor silah kullanma becerilerim olduğundan bonten bunu görmezden gelmeyecektir.

Tamam saat 2.34 birazdan birileri buradan geçecek silah sesiyle dikkat çekmem gerekiyor
Başlıyorum...

*ard arda sıkılan silah sesi*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bonten x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin