A fekete kígyó

233 7 0
                                    

Mikey : 

Sziasztok Manjiro Sano vagyok de a többiek csak mikeynak szólítanak. A Tomant vezére vagyok immáron 3-éve. Családom sajnos már nincs mivel a szüleim egy repülőgép balesetet szenvedtek, a bátyámat pedig meggyilkolták. Azóta csak én és a féltestvérem húgom vagyunk ketten. A barátaim mind a Tomant tagjai Draken de én csak Kenchinek szólítom a legjobb barátom az iskola óta, Takhemichi nemrég egy 1-éve csatlakozott a Tomantba azóta nagyon jóbba lettem vele. 

Tomant főhadiszálásán 

Zavartalanul ittak a fiúk bagóztak. Egyszer csak Tachemichi és Draken futnak be egyenes mikeyhoz aki zavartalanul kártyázott a parancsnokokkal. 

Draken: MIKEY !!!! ROSSZ HÍRÜNK VAN !!!

Mikey: Ne üvölts itt ülök tőled 1-méttere 

Draken: Bocsi szóval van egy világrengetően rossz hírünk ami akár a Tomant is veszélybe sodorja. Erre felkapta mindenki a fejét 

Mikey: Kenchin mondjad akkor, ha ilyen nagy a gáz és felkészülünk. 

Draken: Ideges vagyok nem tudom elmondani majd Takemchi elmondja. Fordult Takemichihez aki éppen az látta hogy Kisaki csal. Oda fordult és látta hogy mindenki őt bámulja. 

Takchemichi: Éppen Drakkenel mentünk a cukrázdába mikor meglátunk egy lányt néhány vallhalás fiúval bunnyózni. A csaj 3-rugásból leterítette a 9-fő csoportot nem akartunk hinni a szemünknek. A lány elfutott amint meglátta a Tomantos egyenruhát. Utánna mentünk de nem láttunk többet. 

Mikey: Mit szívtatok hogy ilyet látatok biztos hogy nem volt ilyen ugye Kenchin ? Kechin? 

Draken csak bologatott én meg nem akartam elhinni. 

Mikey: Visszatérve miért is lenne a Tomant veszélyben ? 

Draken: Hallottál már a fekete kígyóról Mikey? 

Mikey: Valamit hallottam de nem biztos hogy megfelelő forrásból, csak annyit hogy 50-éve alapították egy igen titkos társaság tagjai Tokió külvárosában működnek és egyes becslések szerint 1200 - fős tagsággal. Legalább is én csak ennyit tudok. 

Dranken: Újra megjelentek a városban és üzenetet küldtek nekünk. Dranken átnyujott egy cetlit amin az állt : 

FOLYNI FOG AZ UTCÁN A TOMANT VÉRE

BANDÁTOKNAK HAMAROSAN VÉGE

Mikey: Ma este vész gyülést tartunk mindenkit hívjatok el én most haza megyek sziasztok. 

Mindenki elköszönt Mikeytól, félt és tudta hogy ez nem tréfa a fekete kígyó igen is létezik. Már eddig is több mint egy tucat ember halálát kötik a nevükhöz persze mind ez csak legenda. Haza utamon egyszer csak hallok valamit, az egyik sikátorból ütés zajok halatszanak oda siettem és nem hittem a szememnek.

Tokyo RevengersWhere stories live. Discover now