Egy velem egy korú lány vörös sárkány tagokat vert szét szinte 2-ütésből szinte teljesen legyűgözőtt. Ez a lány tökéletes lenne a bandánkba. Godolatomat ő szakította meg.
Saori: Tehát ő volna az, a híres Tomant vezére Majiro Sano, akkor a játék itt elkezdődik.
Szia te mit csinálsz itt és ki vagy? - kérdeztem
Szia a nevem Manjiro Sano a Tomant vezére vagyok de hívj csak mikey-nak és te ki vagy ? - kérdezte
A nevem Yoko Saori egy átlagos lény vagyok aki a déli külvárosból érkezet Tokióba a nyári szünet allatt. Jól hallottam a Tomant vezére vagy az igen örvendek hajoltam meg ahogyan ő is.
Honnan tudsz így karatézni? - kérdezte meglepődéssel
Hát már vagy 6-éve járok karatéra és hát igen onnan.
Mikey: Ez a lány nagyon kemény szerintem talán még Drakkenél is erősebb. És ahogy így elnézem nagy szép egy lány különösen a szemei azok az éjfekete szemek gyönyörűek akár neve és haja is érdekesen szép fekete néhány kisebb szőke tinccsel ez a lány maga a tökéletesség.
Szeretnél csatalkozni a bandánkba kérdeztem
Saori: Nem látom akadályát mondtam teljes nyugodtsággal a hangomban
Mikey: Ok Saori itt számom holnap gyere erre a címre reggel 10:00 kor ok?
Saori: Rendben
Mikey haza ment én pedig sétáltam az utcán, mosolygtam és legszívesebben sírtam volna az örömtől.
Saori: Akkor kezdődik a játék, beépülök a Tomantba aztán értesítem a bandát. És örrökkre megsemísítjük a Tomant.
MÁSNAP
Mikey: Reggel van ma 10:00 órára raktam a vészgyűlést és Saori beavatását. Kínváncsi vagyok hogy fogadják őt a többiek ő lesz a Toman egyetlen női tagja.
Saori: Ma elkezdem a tervem megvalósítását és elpusztítom a Tomant akik megölték a szüleimet. Akkor ma találkozom ismét a Sano fiúval hogy az milyen jó képű .... te jó ég miket gondolok, Mikey az ellenségem és az ellenséges banda vezére vagy is nekem a fő ellenségem.
A banda főhatiszálásán
Mikey: Sziasztok szóval ma egy vész gyűlést tartunk illetve egy új tag ceremoniáját tartjuk meg. Gyere Saori !!!
Mikey kihívta Saorit és mindenki nem hitt a szemének egy lány valaki gúnyolódott valaki nevetet valaki pedig már ismerte a lányt. A két személy Draken és Takhemitchi egymásra néztek és utána a lányra, nem hitték de ő volt az akit tegnap láttak harcolni a Vallhalás tagokkal.
A ceremónia lezajlott kezdődött a vész gyűléses szakasz Mikey mindenkit megkérdezett hogy mit tud a fekete kígyóról de senki semmit nem mondott. Saori következett ekkora már mindenki szétszéledt és csak 2-en maradtak.
Mikey: Saori te tudtommal a déli részről származól ahol a fekete kígyó is tevékenykedik igaz?
Saori: Nos igen a mi környékünkön volt pár incidens
Mikey nem hitt a fülének végre valaki mond valamit. És mi volt az ?
Saori: Egy még réggebbi bandát semmisítettek meg alig 1 éve
Mikey: Értem valami mást ?
Saori: Talán hallásból de 3-alkolmmal említették a volt vidámpark bezárt szegeletét a fekete kígyóval kapcsolatban.
Mikey: Rendben ma te , Draken, Takhemitchi, és én elmegyünk oda veszek jegyet.
Saori: R- Rendben mondtam kicsit félve
Mikey: Nem kell félned megóvjuk magunkat
Sori: " ott csak neked kell félned mikey " gondoltam
YOU ARE READING
Tokyo Revengers
RomanceTokió egy hatalmas város. Tele életerővel 14 millió lakossal. A történet a Tomantban kezdődik ahol Takhemichi felfedezi hogy van egy régi már 50-éve létező banda a fekete kígyók. Szinte semmit sem tudnak a bandáról és hogy hol van? Egy nap egy lány...