EZ nem lehet

71 3 0
                                    

Nyitódott az ajtó és Sori lépett be rajta majd becsukta és leült csend lett a szobában. Addig amíg rá nem néztem és megláttam a kígyós egyenruháját . Elöntött a düh a szomorúság. Miért pont ő?

Mikey: Ki vagy te valójában? kérdeztem kis düvvel a hangomban 

Saori: A nevem Yoko Saori a fekete kígyó bandának vezére immáron 3-éve . 

Mikey: teljesen ledöbbentem ez nem lehet a lány aki a szerelmem az ellenségem. És pontosan mit akarsz tőlem? 

Saori : semmit vagy talán azt hitted hogy én viccelek dehogy, mit akarok azt hogy te és a te rohadt bandád megsemisűljön örökre. 

Mikey: Miért mitt tetem hogy ezt csinálod, 

Saori felált odajött és megütött , Te és a bandád ölték meg a szüleimet ezért megfoglak ölni. 

Mikey: Te megakarsz ölni ? 

Saori: igen de nem most ellőtte végig nézed ahogy a barátaidat ölik meg. 

Mikey: Ettől dührohamot kaptam és kiabáltam , HOL VAN DRAKEN MIT CSINÁLTÁL VELÜK. 

Saori: ők jól vannak de nem róluk beszélek hanem a badádról . 

Mikey: mi? a Tomant mit tervezel. 

Saori: a mai napon a toman utolsó napját éli ugyan is a teljes fekete kígyó éppen most megy egy váratlan azonnali támadásra csak én maradtam itt. 

Mikey: Miért csinálod ezt ? 

Már modtam bosszúból . Elindult  kifelé az ajtón de visszfordult rám nézett majd így szólt és megfogta az államat. Megcsókolt én visszacsókoltam. Alig 1 percig tartott a csók mikor elengedett. 

Saori: Mikey én szerelmes vagyok beléd - modta nyugodt hangon majd eloldozott. 

Én viszont rá támadtam és ő is vette a lapot elkeztünk harcolni sokszor ütött meg de én is őt egészen addig ment mégvégül sarokba nem szorítottam. Odaléptem és ő csak felnézett rám. Én lehajoltam és megcsokóltam a szerelmem. Ő egy ideig harcolt de végül vissza csókolt. 2-percig csináltuk míg levegőhiányban elváltunk. 

Mikey: Saori én szeretlek szerelmem. modtam majd újra megcsókoltam ekkor már ő is elkezdett erősebben csókolni. Végül elváltunk és ő egyszer csak sírni kezdett és megölelt. Nem tudtam nem visszaölelni az én Saorimat . 

Mikey: Ne sírj szivem én itt vagyok. 

Saori: B-bocsás meg Mikey én c-csak b-bosszút akartam állni mert valaki a Tomantban megölte a szüleimet. 

Mikey: tudod a nevét? 

Saori:igen 

Akkor mond meg és ide küldöm te pedig állíts le a badádat kérlek. 

Renben majd ismét megcsókoltuk egymást. 


Tokyo RevengersWhere stories live. Discover now