Prvá časť tak dúfam, že sa vám bude páčiť :* Na obrázku je Claire :)
„Miláčik vstávaj" Budila som svoju dcéru Claire po tom ako nechcela vstávať do školy.
„Mami ,ale mne sa nechce." Zašepkala ospalo.
„Ja viem, ale do školy sa musí chodiť." Zasmiala som sa.
„Mamička má pravdu." Zasmial sa Cole a dal mi pusu na líce.
„Ale vy ste nemuseli chodiť do školy." Pozrela na nás naša dcéra.
„Samozrejme, že sme museli zlatíčko. Každý musel." Povedala som a postrapatila jej vlasy.
„Ja ti pomôžem sa obliecť a mamička ti zatiaľ spraví desiatu. Súhlasíš?" Spýtal sa Cole.
„Tak dobre." Vzdychla Claire a začala sa odokrývať paplónom.
„A po škole by sme mohli zájsť na zmrzlinu. Čo povieš princezná?" Postrapatil jej vlasy Cole a Claire hneď vyletela z postele.
„Áno už dlho sme neboli niekde spolu. Teším sa . Aj ty mami?" Sptala sa ma a skočila na mňa.
„Samozrejme, že áno." Zasmiala som sa a dala je pusu na čelo. „A teraz sa choď obliecť."
Usmiala som sa a pomaly som zišla po schodoch do kuchyne, kde som začala pripravovať Claire desiatu.
„Cole chcel tiež niečo do práce?" Zakričala som.
„Nemusíš kričať zlatko som tu." Zasmial sa. Otočila som sa a Cole ma pozoroval.
„Aha prepáč nevšimla som si ťa." Usmiala som sa.
„To preto, lebo si stále zamyslená. A čo sa týka desiaty nerob si starosti, kúpim si bagetu."
„Bagety sú nezdravé." Argumentovala som.
„Tak teda mi niečo priprav" Zasmial sa.
„A čo by si si dal?" Hrali sme naozaj zvláštnu hru, ktorá sa mi páčila. Navzájom sme sa provokovali.
„Prekvap ma." Žmurkol na mňa a utekal za Claire, ktorá ho volala do jej izby.
Ešte som Claire zabalila gumené cukríky a mohli sme vyraziť. „Claire zlato, je čas ísť."
„Už idem mami." Počula som ako uteká po schodoch moja krásna dcéra. Strašne moc ju milujem. Mala na sebe kvetinkový svetrík, biele šaty a baleríny. Bola nádherná.
„Čo povieš mami?" Otočila sa mi, tak aby jej viali šaty.
„Si nádherná" Usmiala som sa a dala jej pusu.
„Obidve ste nádherné." To už vo dverách stál Cole v obleku, ktorý nosil do práce.
ČTEŠ
Maybe , I still love you!
RomanceObaja dospeli. Justin a Elin. Majú svoje rodiny, priateľov a predovšetkým na seba pomaly zabudli. Elin, ktorej sa splnil sen a pracuje ako vychovávateľka v detskom domove má manžela, ktorý ju miluje a nádhernú dcéru. Stále sa stretáva s priateľmi zo...