Merhaba ben Melisa . Yirmi yaşındayım ve İzmir'de ailemle yaşıyorum . Üniversite birinci sınıf öğrencisiyim, neden yirmi yaşında üniversite birinci sınıfta olduğumu soracak olursanız sormayın , çünkü biraz utanıyorum. İlk yılımda kazanamadım biraz heyecan yaptığım için belki ikinci senemde iyi bir üniversiteye yerleşirim dedim ama olmadı sonra bir kere daha şansımı denedim sonunda üçüncü senemde iyi sayılabilecek bir üniversiteye yerleştim . Ama hiç okula gitmedim sadece okul araştırırken internetten okulun fotoğraflarına bakmıştım. Kayıtlar daha başlamamış haftaya başlayacakmış, zaten online olacak . Okul Kırıkkale'de olduğu için orada ev tutmam lazım ama malum kiralar bayağı yüksek o yüzden kafam karışık acaba ev mi tutsam yoksa yurtta mı kalsam diye tabi tek benim değil ailemin de kafası karışık aslında beni hiç göndermek istemiyorlar ama yapacak bir şey yok mecbur gitmem gerek .
BİR HAFTA SONRA
Evet biraz önce bilgisayardan online kayıtımı yaptırdım ve garip hissediyorum artık ben de kendi ayaklarımın üstünde durmaya başlayacaktım. Kendi evim olacaktı ( ne kadar kirada olsa da ) kendime giysi , yiyecek , içecek ve ihtiyacım olan şeyleri alacağım ama hangi parayla bunu hiç düşünmemiştim .Bu yaştan sonra da babamdan "baba bana harçlık yollar mısın" demek istemediğimden ,kendi paramı çalışarak kazanmam lazım fakat o kadar kararsızım bir insanım ki ne yapacağımı bilmiyorum.
ERTESİ GÜN
Uçağımın kalkmasına 4 saat kalmıştı evet çok gibi durabilir ama bizim evden havalimanı iki saat kadar olduğu için bence şu an çıkmamız gerekiyordu babamlar beni havalimanına bıraktı ,evet o duygusal konuşma oldu . Ben tabii ki ağladım ama çok uzun sürmedi ,uçakla İzmir'den Kırıkkale bir saat on dakika sürüyordu ben o bir saat on dakikanın tamamını kitap okuyarak geçirdim çok zevkliydi uzun zaman sonra bir kitaptan bu kadar çok zevk almıştım yazar çok iyi yazmış tebrik ettim . Havalimanından çıktıktan sonra ne yapacağımı biliyordum direkt kayıt olduğum yurda gidecektim . Ha bu arada biz ev bulamadık o yüzden internetten yurda kaydoldum yurt gerçekten de fotoğraflardan da göründüğü gibi güzeldi tek iyi yanı buydu herhalde , hemen içeri girdim benim ile orada görevli olan bir kadın ilgilendi , odamı gösterdi ve küçük bir yurt turu yaptırttı . Genel olarak beğendim yurt gezisi bittikten sonra odaya gelip eşyalarımı yerleştirdim. Tabii oda da tek ben yoktum- keşke öyle olsa - dört kız daha vardı. Onlar benden önce gelmişlerdi tabii benim gibi okulların açılmasından bir önceki gün gelmemişlerdi. Bugün çok yorulmuştum o yüzden erken uyudum ama aklımdaki tek şey bugünün eski hayatım olduğu ve uyanınca artık yeni bir hayatım olacağıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİRİUS
Teen FictionHayatınız birden değişse hiç bilmediğiniz bir şehide üniversite okusanız ,hiç bilmediğiniz bir arkadaş grubuna girseniz nasıl hissederseniz . Eğer merak ediyorsanız buyurun hikayeye hoş geldiniz