2.Bölüm : Yeni hayat

35 5 7
                                    

Yeni hayatımın ilk gününden selamlar , evet klasik olacak ama bugün üniversitenin ilk günü tabii ki de uzun uzun anlatmayacağım , hatta bahsetmeyeceğim yani zaten anlatılacakta bir şey yok gittim geldim .Ama bundan daha önemli işlerimiz var iş bulmak .Neyse tam yurttan çıkıyordum ki yurdun müdürü Zeynep hanım beni odasına çağırdı , hanım dedim çünkü kendisinden pek hoşlanmadım daha ikinci gün fakat , odasına giderken aklımda yüz tane senaryo kurdum ama hiçbiri çıkmadı . Sadece nereye gittiğim sordu. Söylediğimde de izin vermedi ama sonra sonunda izin aldım . Gıcık kadın.

ÜÇ SAAT SONRA 

ALLAH'IM ağlayacağım sanırım hiçbir kafe geçici almıyor hepsi kalıcı eleman alıyor . Öğrenciler bu ülkede çürüyor, şansıma küsüp yurda tekrar döndüm . Bu arada tek kafelere sormamın nedeni okul ile uyan sadece kafeler oluyor . Neyse yemek yiyip yine uyurum çünkü başka işim yok ye iç ,yat çalış , uyu hayatımın özeti . 

ERTESİ GÜN 

Evet Kerem ile kütüphaneye gidip ders çalıştık bayağı verimliydi bence , ha bu arada kerem benim çok yakın arkadaşım lisede aynı sınıftaydık aynı üniversiteye denk gelmemiz bayağı iyi oldu. Şansa baksanıza o da üç sene mezuna kalmış .  Kerem'e  şu iş mevzusunu sordum tanıdığı biri varmış kızın ismi Efsun muş ona benim telefon numaramı verdi . Eğer alım olursa yardımcı olacakmış umarım olur. 

BİR HAFTA SONRA   
06.00
- SAY MY NAME , SAY MY NAME
- IF YOU LOVE ME , LET ME HEAR  YO 
Allah kahretsin bu telefonun sesini kim böyle yapmış . Tabiki de ben uf hemen telefon ekranına baktım . Tanımadığım numaraydı hemen efsun olma düşüncesiyle açtım .
- İnternetsiz ev kalmasın diye
Hemen telefonu kapattım gerçekten bu saatte mi aranır uykumu da böldü . Peki bu benim için problem mi hayır hemen pikemi üstüme çekip uyumaya devam ediyorum .
09.00
- SAY MY NAME  , SAY MY NAME
- IF YOU LOVE ME , LET ME  HEAR YO
Ya hayır yine kim arıyor yine tanımadığım numara uf açmayacağım ama ya efsunsa uf açıyım
- Alo
- Alo
- Merhaba bu saat de rahatsız etmek istemezdim fakat siz keremin arkadaşı mısınız
- Evet efsun siz misiniz
- Evet , sizin şu an kafeye gelmeniz gerekiyor birkaç işlem varda 
- Tamam hemen geliyorum .

Hızlıca evden çıktım ee nereye gideceğim uf salak kafam  adresi almadım .Kız sanırım biliyorum zannetti mecbur Keremi arayacağım umarım bu saatte uyumuyordur . 

Yüz kere aradım sanırım ama yok açmıyor uf yapacak bir şey yok kızı aramam lazım . Kızı arayıp adresi aldım ve hemen metro istasyonuna doğru koşmaya başladım . Kart bastığımda o YETERSİZ BAKİYE görüntüsü ile yüzümü  görmeniz lazım , hemen gidip para yükleyecektim ama cüzdanımda sadece yirmilik vardı . Hepsini yüklersem param kalmayacaktı , o yüzden hemen bozdurmak için bir bakkal bulmam gerekiyordu hemen yakınlarında bir bakkal vardı . Bozdurup hemen geldim kartıma beş lira yükledikten sonra metroya bindim . İki durak sonra indim ve hemen kafeye koştum . Kapıdan öyle bir girdim ki az kalsın birinin üstüne düşecektim , hemen yanıma bir kız bana isimi mi sordu efsun bu kızmış .

Evet işim hallolmuştu. Küçük bir konuşma oldu heyecanlandım fakat yine de halledebildim çünkü  yarın gel başla dedi. uzun süre sonra telefonu elime aldığımda Keremin iki kere aradığını gördüm  çok aramış gerçekten , hemen arayıp olanları anlattım . O da işimin hallolduğu için mutlu oldu . Hemen yurda geri döndüm kimse gittiğimi  anlamamış sanırım ,anlasa  derdi o gıcık Zeynep . Neyse akşam üstü oldu üniversiteden arkadaşlarla çekirdek kola yapacaktık aynı lisede ki gibi  , ama son anda iptal oldu neyse başka güne artık . 

SİRİUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin