Yurda geldiğimde kafam karışıktı . Acaba parayı nasıl bulacaktım , kafamı yastığıma koyup düşünmeye başlamıştım ki birden odadaki kızların konuşmasına istemeden kulak misafiri oldum . İş arayan arkadaşlarına iş bulacaklarmış hemen yastıktan kafamı kaldırıp dinlemeye başladım özel ders verecekmiş tabii ya benim biyolojim çok iyidir benim de özel ders vermem lazımdı . Hemen etüt odasına inip bilgisayardan hemen bir kaç tane afiş hazırladım . Güvenlikler yokken hemen dışarı çıktım . Sokakların çoğuna yapıştırıp yurda geri döndüm , ve hemen dönüşler oldu . Şimdilik iki saatlik dersim vardı yani bu demek oluyor ki 200 lira cepte.
BİR HAFTA SONRA
İlk özel dersimi vermeye gidiyordum . Tabi biraz heyecan vardı , ama telefonumdan ses kaydını açmıştım ne olur ne olmaz diye . İlk özel dersimden çıktım , bence çok güzel anlattım çocuk da anladığına göre bu yüz lirayı hakkımla kazanmıştım . Yurda gider gitmez parayı hemen kumbaraya attım .
Bir kaç saat daha ders verdikten sonra toplam 500 liram olmuştu . Bence en iyi iş buydu hem çok fazla yorucu değildi de , ama daha fazla kişi lazımdı çünkü ceza 1000 lira yani 500 lira eksik gittiğim kişilerde ayda iki saat dediler o yüzden bu ay iki yüz lira daha alacaktım yani toplam üç yüz lira eksik olacaktı onu da her şekilde hallederim zaten .
BİR HAFTA SONRA
Tam özel dersim için yurttan çıkacakken telefonum çaldı . Kerem arıyordu açtım
- Efendim
- OO Melisa hanım şükür sesiniz çıktı bir kaç haftadır nerelerdesiniz
- Kerem ben özel ders vermeye başladım
- Nasıl anlamadım
Olayı anlattım , ondan istemediğim için biraz kızdı, ama sonuç olarak kendi ayaklarımın üstünde durmak istediğimi söyleyince bir şey demedi . Neyse özel derse geç kalacağımı söyleyince telefonu kapattı . Dersten çıktıktan sonra hemen tempoyla diğer özel derse gittim .
Özel dersten çıktığımda çok yorgun olduğum için hemen dolmuşa bindim . Yurdun önünde indim odaya gidip kazandığım 200 lirayı kumbaraya attım . Toplam 700 lira olmuştu . Son üç yüz lira ama şu an öğrencilerim aylık dersleri bitmişti yani hepsi aylık iki saat alıyorlar .
İKİ HAFTA SONRA
İki haftanın sonunda bugün biri aradı ve sınavlarının başladığının ve hemen olmasını gerektiğini söyledi . Tabi bu benim işime geldi iki saat birden olacakmış . Bugün olsa olur mu dedi kabul ettim o yüzden hemen hazırlanıp çıkmam gerekiyordu . Zaten müdür iş için izin verdiği için de bir şey demiyordu.
Özel dersten çıktığımda sadece yüz liranın eksik olduğunu gördüm . Eksik olan100 lirayı da metrodan kazandığım paradan tamamladım. Hemen yurda gidip paraları saydım tam 1000 liraydı hemen cezayı ödedim .
Ertesi gün aklıma bir fikir geldi . Ben bu özel ders işinden bayağı kazanıyordum , hem de bu yurt işi gerçekten çok zordu . çünkü istediğim zaman çıkamıyordum annemi uğraştırıyordum falan o yüzden kendime ev tutmak istiyordum ama çok kararsızdım ya ödeyemezsem evden atarsa ortada kalırsam .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİRİUS
Teen FictionHayatınız birden değişse hiç bilmediğiniz bir şehide üniversite okusanız ,hiç bilmediğiniz bir arkadaş grubuna girseniz nasıl hissederseniz . Eğer merak ediyorsanız buyurun hikayeye hoş geldiniz