biraz dertleselim

266 13 22
                                    


Simdi benim bi arkadasim vardi arkadas dedim ama cocuktan baya hoslaniyodum hani baya asiktim bu cocuga X diyelim Xde benden hoslaniyomus ama soyleyememis benim sinifta asiri asiri shiplendigim bi cocugu daha cok sevdigimi dusunup beni arkadas olarak gormeye(shiplendigim cocuk Y olsun) baslamis sonra iste Xin en sevdigi sarki freaks(?)di ve beni aklina getirdigi icin sevdigini soylemisti sirf bu yuzden en sevdigi sarkiydi (bu bilgi sonradan isimize yaricak)Xe beni sevmeyen yani arkamdan benim hakkimda ondan nefret ediyorum diyip yuzume seni seviyorum diyen kisi Xe yalan soylemis benim hakkimda Xde inanmis bana gercegini sormak yerine duyduguna inandi ve beni herkese kotuledi ben baya kotu durumdaydim o zamanlar ama kimse bilmiyodu az once tik tokta gezerken freaks(?)le cekilmis video gordum turkce haliyle akim yapmis sey sozleri geciyodu "i dream of you almost every night,hopefully I won't wake up this time" gozumden yas kalmasina az kalmisti bunlari yazarken o yasta akti ve o kisim aklima onu,onun icin agladigim her bi geceyi,uykusuz kalip agladigim her geceyi,sinifta en arka siraya gecip yuzumu kapatarak agladigim her bi tenefusu,bende actigi her bi yarayi,bende yarattigi her bi etkiyi getirdi cunku ben geceleri onu dusunup uykusuz kalirdim ve ruyama girmesini isterdim girdigi zaman uyanmak istemezdim ama son zamanlarda yasanan olaylar yuzunden onu artik sevmiyorum hakli oldugum konuda beni haksiz duruma sokuyo ama yuz ustu birakilan da benim duygulari onemsenmeden iftira atilanda ama olsun George ve yayinlari beni yine toparlar dimi?

derdimi anlatip icinizi kararttiysam uzgunum sizde derdiniz varsa yazabilirsiniz olabildigim kadar yardimci olmak isterim:)

Dsmp tepki uWuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin