Jungkook
Yanımdaki omega ile birlikte Taehyung ve Jimin ile sözleştigimiz yere gidiyorduk. Oldukça heyecanlıydı. Onu arkadaşlarımla tanışacağımı söylediğinden beri fazlasıyla mutluydu. Alfam bana engel olmasaydı onun bu mutluluğunda boğmak isterdim. Alfam engel olmasaydı ona Taehyung hakkında her şeyi anlatmak isterdim. Taehyung a ne kadar bağlı olduğumu ona karşı neler hissettiğimi.. her şeyi bir bir omegaya anlatmak isterdim ama içimdeki lanet alfa yüzünden Taehyung un konusunu bile açamıyordum. Alfa omega üzülmesin diye onun hakkında konuşmamı bile kısıtlıyordu. Omega ile birlikte olduğum zamanlarda onunla ilgilenmiyor ve olabildiğince az konuşuyordum. Onu tersleyemiyordum bile.. Bu omeganın da hoşuna gitmiyordu ama şimdiye kadar bir şey söylememişti. Sadece ayak uydurmaya çalışıyor ve biraz olsun iyi anlaşmamız için çabalıyordu. Biliyordum. Masum ve alfası ile ilgili güzel hayalleri olan bir omegaydı sadece. Ama o bu hayalini benimle gerçekleştiremezdi. Ben Taehyung u bu kadar severken, ona bu kadar bağlıyken yapmazdım.
Biraz da bunun için ikisini tanıştırmak istiyordum. Maden omegaya Taehyung u anlatamıyordum. Ona gösterecektim. Ve Taehyung a da gösterecektim. Ondan bir şey gizlemiyordum yine de aklında bir soru işareti kalsın istemiyordum. Çok fazla düşünmesin ve sadece ben bu durumun çözümünü bulana kadar biraz sabretsin istiyordum. Onu biraz zorlamış gibi olmuştum ama bir şart koşmasaydım eğer omegayla tanışmayı asla kabul etmezdi.
Birkaç gün önce oyunu oynamıştık. Taehyung oyunlarla ilgilenmiyordu aslında. Sadece ben sevdiğim için öğrenip benimle oynamaya çalışıyordu. Bu kadar basit şeyler için bile kavga edebiliyordum. Ve işin ucu buralara kadar geliyordu. Taehyung oyunu kaybettiğinde sunduğum şartı kabul etmek zorunda kalmıştı çünkü alfa gururumuzu ortaya koymuştuk. Geri dönemezdik.
Açıkçası Taehyung a karşı bu kadar hırlı oynanmak istemezdim ama onun koyduğu şart da yenilir yutulur cinsten değildi benim için. Davranışlarım hoşuna gitmese de onu korumaya çalışan yanıma dur diyemiyordum. Bir daha onun çok fazla sinirlendiğini görmektense sadece bana kızmasını tercih ederdim. Bir daha Taehyung un öyle sinirli bir halde görmeyi asla istemiyordum.
Omegayla tanışacak olmak onu huzursuz hissettiriyordu. Bunun da farkındaydım. Bugünün gelmesini asla istemiyordu. Ertelemek istemişti. Kararımdan dönmediğimi görünce jiminin de gelmedi istemişti. Kabul ettim. Her şey aklımdaki gibi giderse çok güzel olacaktı.
Ben omegaya arkadaşlarımla tanışmak isteyip istemediğini sorduğumda mutlulukla kabul etmişti. Hatta kendi arkadaşları ile de beni tanıştırmak istemişti ve ortak bir buluşmak ayarlayalım demişti. Çok da umurumda değildi açıkçası. O yüzden kabul etmiştim. Sonuçta aklımdaki şey arkadaş tanıştırıp birbirimizle yakınlaşmak değildi. Omega da Taehyung ile sözleştiğimiz yere yakın bir yerde kendi arkadaşlarına söz vermişti.
Omeganın arkadaşları ile buluştuğumuzda kısaca selamlaştık. Iki kişiydi. Ikisi de omegaydı. Hemen kendi aralarında sessizce konuşmaya ve gülüşmeye başlamışlardı. Onları duyuyordum konuşmalarını da duyuyordum. Onların sesleri sinirlerimi bozuyordu ama kendime hakim olup bir şey söylemedim.
"Hey.. şu alfaya bakın!" Dedi içlerinden biri.
Bahsettiği alfaya döndüm.
"Tanıyor musun onu?" Diye sordu arkadaşına Seowon.
"Sana bahsetmiştim ya, eğitim fakültesinde alfa gibi olmayan bir alfa var diye..." Dedi diğer arkadaşı.
"Bu O alfa mı." Diye şaşırarak sordu Seowon. Üçü de O alfaya dikkat kesinmişti. "Çok güzel görünüyor."
"Alfa olamayacak kadar güzel."
"Kesinlikle bir omega olarak doğmalıydı."
"Hiç alfa olmaya yakışan biri değil"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I See / Yoonmin
FanficJimin: hyung, ben feromonları görebiliyorum Ana çiftler: Yoonmin Taekook Texting/Düzyazı Tamamlandı