moje předešlé kapitoly na cus_wolfeno
Pohled Dominika
V aquaparku jsme byli až do večera. Celou dobu se mi dařilo na Jakuba nemyslet až dokud jsme nedošli domů neosprchovali jsme se a Julie neusnula. V ruce jsem držel mobil a měl otevřenej chat s Jakubem. Přemýšlel jsem jestli mu napíšu nebo ne.
Ale proč ne, že?Jakube sorry ale já si nemyslím že bych nemohl být s Julií i počas práce,já vím že to budeš brát že na vás seru když povím že si udělám nějaké menší studio i doma a budu dělat nějaké práce z domu, ale pochop že Julie je pro mě momentálně vše a že to už nejste jen vy. Namísto od vás, ona mi tehdy pomohla.
Do sekundy jsem dostal na zprávu zobrazeno.
Dominiku ale mě tvoje Julie nezajímá, když chceš na koncert si jí vem,to ti zakazovat nebudu když si sám někdy Týnu na koncert vezmu jenže ona je zvyklá že nepůjde na každý, tak si ze začátku ten tvůj vztah teda váž ale když si Julie zvykne, si zvykne a budeš jí moct nehat doma taky samotnou a chodit i normálně do studia a ne dělat z domu jak chceš.
My jsme tvoji kámoši,my ti pro tebe byli a budeme ještě dlouho ne jak nějaká Julie. Jak tě znám ten vztah ti poleze na nervy když s ní budeš 24/7.Ale ty to vůbec nechápeš.
To že tě ta tvoje zvyklá Týna podvádí když je doma sama i týden kvůli našim tour tě nezajímá co?
Já jsem tu s tím že to co k Julii cítím je pravá láska, byla tu pro mě v tom nejhorším, pomohla mi a to mě ani neznala.
S tou Týnou jsem to přehnal. Ale je to pravda, tak či tak by to vyšlo časem ven.
Dominiku do prdele nedělej z mojí holky kurvu a uvědom se. Co si myslíš, že ťa tvoje Julie ti bude věrná do smrti? Nebo snad ty jí? Bych chtěl vidět. To si vzpomeneš kdo tě tahal z hoven když si při sobě neměl žádnou couru.
Jakubovi jsem nechal na zprávu zobrazeno. Nikdo mě nikdy v mých citech nechápal. Měl jsem mix emocí. Byl jsem z toho smutnej a naštvanej zároveň. Mobilem proto hodím, tam kam dopadl nevidím kvůli tmě, ale taky to je to jediný co mě teď trápí.
Z postele se zvednu a odejdu na terasu kde si zapálím poslední cigaretu a že vzteku krabičku od nich začnu trhat.
Julie se narozdíl od Týny nechová jak děvka. Ani jako děvka nechodí. Jednoduše má od děvky moc daleko. Jakub si myslí že budu zklamanej až se z Julie ta kurva projeví, já jsem však v tom že zklamanej bude on až zjistí že jsem měl pravdu v Týně já.
Na tu společnou tour může zapomenout, já ji s ním neodjedu. I kdyby mě měl nutit jak chce.
Nemysli na to Niku.
Povím si a z hlavy to vypustím. Oči mi zamíří na oblohu kde by obvykle byli hvězdy, kvůli oblakům a dešti co by měl být tam však nejsou proto se vrátím zpátky do postele a usnu.
.Ráno mě vzbudí zvuk budíku, a kapky deště. Otevřu oči a hledám mobil abych budík vypl. Když ho však neuvidím na nočním stolku si sednu a porozhlédnu se po pokoji.
Nikde nic.
Popadne mě menší stres, z postele se zvednu a podívám se snad všude. Pod postel, do skříni, nikde nic.
Okno? Ale to je blbost.
Povím si no do okna se stejná podívám.
Jsem to šikovnej no.
Povím si když se koukám na svůj mobil který leží a zvoní na střeše."Julko!!" zakričím na ní aby došla za mnou. Ten mobil z očí nepustím když vidím že s ním silnej vítr z bouřky začíná posouvat. "Co je proč křičíš Dominiku?" zeptá se a postaví se vedle mě.
"Problém" povím a ukážu prstem na mobil.
ČTEŠ
𝘋𝘢𝘳𝘬 𝘛𝘪𝘮𝘦𝘴/ 𝘕𝘪𝘬 𝘛𝘦𝘯𝘥𝘰
FanfictionPříběh vypráví o Nik Tendovi, které prožívá ve svém životě těžké časy. Prochází problémama v rodině, je nešťastný ze všeho co se kolem něj děje a každá hloupost mu dokáže ublížit. Jen pravá láska ho může dostat ze dna. Čti a dozvíš se víc ❤️