(26)

736 39 24
                                    

🍷

(Yazar'dan)

"Ya jimin kalk" diye sitem etti Hoseok.

Arkadaşını bu halde görmek onu, aynı zamanda taehyung ve Seokjin'de üzüyordu.

O gün olanlardan sonra çok şey değişmişti taehyung ile Jungkook çıkmaya başlamış, Seokjin ve namjoon işi daha da ilerletip nişanlanmışlardı. Hoseok ise küçüklük hayali olan kumsalda bir restorand açmış orada Kai diye birisi ile tanışmış ve sevgili olmuşlardı. Bunların hepsi 1 senede olmuştu. Koca bir sene, 12 ay, 52 hafta, 365 gün boyunca herşey değişti ama bir tek şey değişmedi... Jimin...

Onun daha fazla yüzünü görmemek için istifa etmiş, bir daha da konuşmamışlardı. Daha doğrusu yoongi jimin'e mesaj atıyo Hoseok ise jimin o mesajları görmeden siliyordu.

Bir sene bir şekilde geçmiş en azından jimin birazda olsa kendini toparlamıştı ama arkadaşları bir türlü jimini evden çıkaramıyorlardı.

"Jimin hadi biraz dışarı çıkalım."

"İstemiyorum." Diye tersledi arkadaşını

"İsteyip istemem umrumuzda değil şimdi kalk ve üstüne düzgün bir şeyler giyin, daha sonra dışarı çıkacağız" jimin arkadaşına itiraz edecekti ama Hoseok konuşmasına izin vermeden onu giyinme odasına itti.

Başka bir seçenek olmadığını anlayan jimin dolaptan mavi bir pantolon ve beyaz bir tişört alıp giyindi. Saçlarını taramak yerine evleri ile düzeltip odadan çıktı. Yüzüne sahte bir gülümseme takınıp arkadaşlarının yanına gitti.

(1 saat sonra)

Jimin'den

Bizimkilerin zoruyla dışarı çıktıktan sonra bir şeyler yemiş şimdi ise seokjin'in zoruyla 100. Mağazada pembe Calvin Klein don arıyorduk.

Ortam çok saçmaydı ama mutluydum, böyle arkadaşlara sahip olmak için ne yapmış olabilirdimki.

"Jimin bak orada çok güzel şeyler var hadi gidip bakalım" taehyung heyecanla konuşmasına gülüp takip etim.

Mağazaya girdiğimde herşey dondu kalbim atmayı bıraktı.

Yoongi tam karşımda bana bakıyordu.

Hızla mağazadan çıktım arkamdan seslendi aldırış etmedim.

Kolumdan kavrayıp beni durdurdu hızla kolumu çektim ve bir kaç adım geriye gittim. Yolun ortasında olduğumu farkettmedim bile.

"Jimin dur konuşalım."

"Ne konuşacağız?"

"Bak o çocuk benim sevgilim değil."

"Banane bundan."

"Jimin ben sana ağşığım."

"Hatırlatayım senin sevgilin var."

"O benim kuzenim."

"Ne?"

"O BENİM KUZENİM!"

"Neden bana açıklama yapıyorsun?!"

"ÇÜNKÜ SANA AĞŞIĞIM!"
"DUYDUNMU?!"
"BEN SANA DELİLER GİBİ AĞŞIĞIM!"

Çok çabuk yelkenleri suya indirdim.

İnsan kalbine laf dinletemiyor.

Ona sarılmak için yanına gidecekken...

BAM!

önce beyaz ışık ardında siyah.

Ve gözlerim kapandı

🍷

Niye yolun ortasında duruyon jimincim

Erken final oldu ama ne yapalım

Bu final değil bundan sonraki final (büyük bir ihtimalle)


PATRON || YOONMİN || 🍷 ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin