Bölüm 1

137 6 1
                                    

Sakura

Elindeki dosyalarla odaya giren Kakashi-san Tsunade-sama'ya selam vererek masadaki yerini aldı. Tsunade-sama boğazını temizledi. İki sensei olarak öğrencileri olan bizlere döndüler.

Elimi tutan Sasuke ve Naruto'nun elini daha da sıkı tuttum yaklaşık 9 yıllık eğitimde birbirinden ayrılmadan bu güne kadar gelmiştik. Kakashi-san eğitimin 9 sene süreceğini söylemişti. Yani eğitimimizi tamamlamıştık. Buradan başka kalacak yerimiz yoktu. Dışarısı hakkında bilgi sahibi de değildik. Eğer bizi buradan atarlarsa sonumuz iyi olmazdı.

"Sasuke Sakura ve Naruto sizi neden çağırdığımızı az çok tahmin edebildiğinizi düşünüyorum. Bu sene eğitiminizi tamamladınız. Yıllar önce buraya geldiğiniz zamanı ikimizde çok iyi hatırlıyoruz. Sizler bizim için önemli çocuklarsınız. Eğitiminizi en iyi şekilde tamamladığınız için sizi tebrik ediyorum." Derken Naruto birden atladı.

"Veda konuşması mi yapıyorsunuz Tsunade nine." Naruto'nun elini sıktım.

"Susda açıklasın aptal" dedi Sasuke.

"Her neyse" diyip devam etti Tsunade-sama.

"Sizi tabiki de göndermek gibi bir niyetim yok çocuklar. Dediğim gibi siz bizim için önemli çocuklarsınız. Eğitiminizi bitirip sizi yarı yolda bırakmak gibi bir niyetimiz yok. Siz bu işe katılmaya karar verdiğiniz ilk gün eğitimin sonunu öğrenmeden kabul etmiştiniz. Şu anki durumdaki endişeniz anlıyoruz."

"Saadede gel Tsunade." diyerek sabırsızlığını gizlemeden konuştu Sasuke. Sabırsız değildi aslında sadece düşünmekten yorulmuştu onu iyi tanıyordum aklından geçenleri iyi biliyordum.

"Sizden kendi çetenizi kurmanızı istiyoruz çocuklar"

"Öyle desene Tsunade nine!"
Birden ayağa kalkmıştı ama elimi tuttuğu için onunla beraber kalkmak zorunda kalmıştım. Sasuke de elimi tuttuğu için zincirleme bir şekilde ayağa kalktık.

"Naruto eğer amacın kolumu çıkarmaksa biraz daha hızlı kalkarsan başarırsın!" Kakashi-san ağzını masada ilk defa açtı.

"Elimde gördüğünüz dosyalar bizim çatımız altında eğitim almış çocuklar hakkında bilgileri içeriyor. Buraya katılmadan önceki geçmişleri dışındaki her şeyi bu dosyalardan okuyabilirsiniz. Karar verdiğiniz 9 öğrenciyi kuracağınız çeteye alacaksınız ve beraber görevlere çıkacaksınız."

"Daha önce çete kuran başka öğrencilerde var mıydı Kakashi-san?" Merakla sorduğum soruya Kakashi-san gözlerini kıstı. Sanırım gülümsüyordu. Yıllardır çıkarmadığı maskesi sayesinde mimikleri hakkında gözlerini okumaya çalışıyorduk.

"Tabiki de Sakura. Eğer eğitim verdiğimiz öğrencileri kendi adımızla ortaya sunarsak kimlikleri belli olur. Eğitim verdiğimiz şimdiki nesil iki grup olacak sizin seçtikleriniz ve geri kalanlar normal gruplar 12 kişiden oluşur yani her nesilde 24 öğrenci adayı eğitilir. Her sene yeni öğrenciler eğitime başlar." Sasuke sırıttı.

"Neden bize grubumuzu seçme şansı verdin Kakashi?"

"Tsunadenin dediği gibi siz özel çocuklarsınız. Bu nesilin en potansiyel sahibi öğrencileri sizlersiniz." Gerçeğin bu olmadığını biliyordum daha farklı bişey bekliyorlardı bizden ama konuyu şimdi açmak dışında bize verilen fırsatı değerlendirmek daha doğruydu. Sasuke'ye kafamı döndüm. Kaşlarını çatmış önüne bakıyordu. Ona bakmamı hissetmiş olmalı ki bana döndü gülümsedim şuan bunu düşünmenin kimse için iyi bir yanı yoktu. O da bunu biliyordu. Şuan içinde bulunduğumuz şansı değerlendirmeliydik. Naruto'ya döndüğümde gülümsüyordu.

Konoha Çetesi (SasuSaku NaruHina NejiTen ShikaTema İnoSai) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin