six

105 11 11
                                    

İlk defa kaçırılma bölümü yazıyorum kusurlar varsa boşverin hadi bay

✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓

'Birşey mi oldu felix?'
'D- demin kapı çaldı ve...
Baktığımda kimse yoktu. Bende kilitle-
Cümlemi bitiremeden ağzıma konulan bez ile gözlerim sonuna kadar açılmıştı.

Kimin planlarıydı bu bilmiyordum fakat en son sadece Hyunjin'in bağırışlarını duyuyordum...

Neredesin sevgilim?

Nerdesin lan it

✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓

Uyandığımda kendimi hiç ama hiç bulmak istemediğim bir yerde buldum. Depo gibi bir yerde sandalyeye bağlanmıştım. Ellerimi ayaklarımı iple bağlamışlardı. Ağzımda ise bir bant vardı. Klasik kaçırılma anlarından birini yaşıyorum desene.

Bu oda çok rutubetli ve küflüydü. Her yerde toz kir içindeydi. Gerçekten en son ne zaman buranın yerleri yıkandı? Ah felix, kaçırıldım ve düşündüğün şeylere bak, âlemsin cidden! Sanane be içses, ayrıca ne her yerden çıkıp duruyorsun!

Birkaç dakika daha boş boş kendi iç sesimle kavga ettikten sonra harala gürele kapı açıldı ve 2 iri yarılı, fena kalıplı adam girdi içeri. Bunlar bana bi çaksa, uzayı boylarım herhalde. Bul beni bulabilirsen huncin! Soldaki iri adam gelip ağzımdaki bantı çıkardı, ne dememi bekliyordu ki?

"Hahahaha merhaba beyler, beni niçin kaçırdığınızı sorabilir miyim acaba? Bana kötü bakmalarıyla U dönüşü yaptım. Yok yok sormayayım en iyisi" Diyerek masum masum bakmaya çalıştım.

Ama bu onları daha çok sinirlendirse gerek, soldaki kaslı konuşmaya başladı.
"Çok çene çalma, zaten birazdan bunların hiçbirini hatırlamayacaksın." Bu da ne demek oluyor? Alkol felan mı içirtecekler di?! Off bi bu eksikti.

Ben hayatımda hiç alkol içmemiştim ki! Şimdi iki dakikafa bayılırım içsem, ya ağzımdan laf alırlarsa ben sarhoşken! Kesin öyle bir planları var, sırıtarak bakmalarına bakılırsa öyleydi.

Nerdesin be hyunjin'im, nerdesin be aslanım! Gel kurtar beni diye bekliyorum iki saattir ama yoksun. Sağdaki adam arka pantolon cebinden bir poşet çıkardı, içinde beyaz tozlar vardı. Hayır, hayır bunu yapmazlardı dimi??

Uyuşturucuydu elindeki, istemiyordum! HYUNJİN NOLUR YARDIM ET, KORKUYORUM! Soldaki adam gelip saçımı arkadan çekti ve sağdaki adam da tozları burnuma dayadı. İşte, korktuğum başıma gelıyordu! Bunu en son yetimhanede yaşamıştım, ve 3 senede zor toparlanmıştım. Şimdi nasıl toparlanacaktım?

Ah salak kafam keşke bari çakmak felan alaydımda ipleri yakardım bir şekilde kaçmak için fırsatım olurdu. Ama doğru tabii, onlar bende olsa ceplerimden onları da alırlardı.

Burnuma yavaş yavaş tozlar gelmeye başlayınca, her şey için çok geç olduğunu fark edip gözlerimden yaşlar gelmesine engel olamamıştım. Aynı o zamanki gibi, hissettiğim tek şey hayal kırıklığı ve çaresizlik idi..

*******************************************

Bana orada ne yaptırdılar, ne konuşturttular gerçekten hatırlamıyorum dedikleri gibi. Umarım ağzımdan bir laf almamışlardı. Ama şuan farklı bir yerdeydim. Ve her yerim ağrıyordu.

Lüks, büyük bir odadaydım. O küflü ve rutubetli odadan sonra, burası resmen cennet gibiydi, üstüm değiştirilmişti, umarım şu an hyunjin'in evindeyimdir.

Öff hyunjin aşkım nerdesin ya, hani beni koruyacaktı bu?! Neysr guveniyorum umarım beni buradan kurtarır. Bunları düşünürken gıcırtılı eski oda kapısı açıldı ve içeri mafya dizilerinden çok farksız minyon bi tip geldi.

The Mafia's LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin